Numer oferty: StPr/24/15004
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Konwiktorska 9, 00-216 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami PZN,
- nadzór nad czynnościami związanymi z majątkiem nieruchomym PZN-u,
- czynne uczestnictwo w administrowaniu obiektu siedziby firmy,
- kontakty z urzędami odpowiedzialnymi za podatki od nieruchomości i wieczyste użytkowanie gruntów,
- przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych i zewnętrznych,
- współpraca z osobą odpowiedzialną za prowadzenie internetowego serwisu informacyjnego w zakresie zamieszczania i aktualizacji informacji nt. działalności firmy,
- przygotowywanie zapytań ofertowych,
- kontakt z Kontrahentami w związku z obsługą administracyjną,
- sporządzanie i redagowanie pism zewnętrznych i wewnętrznych
- obsługa administracyjna biura zapewnienie bieżących zasobów,
- poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania stowarzyszenia.
- wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 13.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 do 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie średnie z doświadczeniem co najmniej 3-letnim na podobnym stanowisku lub wyższe preferowane z zakresu administracji i zarządzania,
- doświadczenie pracy z dokumentacją techniczną,
- znajomość tematyki projektowej,
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych i zasad konkurencyjności,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
Praca w godz.: 7:30-15:30 lub 8:00-16:00.
Zgłoszenia: rekrutacja@pzn.org.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK NIEWIDOMYCH
NIP: 5260001909
REGON: 00702557500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Konwiktorska 9, 00-216 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@pzn.org.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail