Numer oferty: StPr/24/3071
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=2383&menu=729
Ogłoszenie Nr OZ/78/2024 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4, Katowice
Urząd Miasta Katowice Poszukuje osób na dwa stanowiska podinspektora w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:
- prowadziła postępowania związane z udostępnianiem nieruchomości Miasta i Skarbu Państwa pod budowę infrastruktury technicznej,
- prowadziła sprawy związane z udostępnianiem nieruchomości Miasta i Skarbu Państwa w formie użyczenia,
- prowadziła postępowania w zakresie wydawania zgód na budowę w granicy z nieruchomościami Miasta i Skarbu Państwa,
- dostarczała informacje do Wydziału Geodezji celem aktualizacji danych w ewidencji gruntów i budynków w zakresie prowadzonych spraw,
- współdziałała w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu wydatków oraz dochodów związanych z realizowanymi zadaniami,
- przyjmowała strony i przygotowywała odpowiedzi na skargi i interwencje związane z prowadzonymi sprawami.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- pełny wymiar czasu pracy,
- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 - VI piętro (w budynku znajduje się winda dla osób z niepełnosprawnościami, wejście do budynku oraz szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwia przemieszczanie się osobom na wózku, na parterze toaleta dla osób z niepełnosprawnościami).
W pomieszczeniu pracy przejścia i dostęp do stanowiska pracy uniemożliwia poruszanie się wózkiem, na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedowidzącym, niesłyszącym, słabosłyszących i głuchoniemym.
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca współpracy z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu i jednostek organizacyjnych miasta.
- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze od 4.800 zł brutto,
- dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- uznaniowe premie motywacyjne,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,
- nagrody jubileuszowe,
- ruchomy czas pracy - możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 8:00,
- pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK),
- nieoprocentowane pożyczki pracownicze,
- grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie,
- wsparcie psychologiczne dla pracowników,
- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,
- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
o charakterze formalnym
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,
wymagania pozostałe
- dobra znajomość przepisów:
-- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
-- ustawy Kodeks cywilny - Księgi I do III,
-- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie o kierunku lub specjalności: administracja, geodezja, gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, w zakresie wyceny, obrotu, zarządzania nieruchomościami,
- umiejętność organizacji pracy zorientowanej na efektywne wykonywanie zadań,
- wytrwałość i osiąganie efektów w warunkach presji,
- umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie,
- umiejętność współpracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE
NIP: 6342883572
REGON: 000515780
Krótki opis działalności gospodarczej: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.
Adres www: www.um.katowice.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1, 40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 797-108-162, 32-259-31-34, 32-259-32-81
E-mail: rekrutacja@katowice.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=2383&menu=729
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
dokumenty niezbędne
- formularz aplikacyjny wraz z oświadczeniami dostępny w zakładce Dokumenty do pobrania link: Formularz aplikacyjny lub w Urzędzie Miasta Katowice w Biurze Obsługi Mieszkańców przy Rynek 1 na stanowisku informacji,
- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
dokumenty dodatkowe (jeśli posiadasz)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy osób z niepełnosprawnościami, które chcą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Dodatkowe informacje:
- przystępując do naboru:
-- musisz spełniać wymagania formalne - jeśli ich nie spełniasz, Twoja oferta zostanie odrzucona,
-- nie musisz spełniać wszystkich wymagań dodatkowych - Twoja oferta będzie rozpatrzona. Jeśli spełniasz te wymagania, rosną Twoje szanse na zatrudnienie,
- formularz aplikacyjny i oświadczenia podpisz odręcznie,
- kompletna oferta to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: formularz aplikacyjny i oświadczenia,
- załącz tylko te dokumenty, które są wymagane lub zalecane w ogłoszeniu,
- złożona oferta będzie weryfikowana pod względem kompletności w zakresie wymaganych i dodatkowych dokumentów oraz spełnienia wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu,
- informacja o osobach zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru zostanie zamieszczona w BIP w zakładce Lista kandydatów.
Oferty wraz z dokumentami należy składać: do 3 stycznia 2025 r.
- mailowo na adres: rekrutacja@katowice.eu w temacie należy wpisać: Nabór nr OZ/78/2024"
-- po wysłaniu oferty otrzymasz potwierdzenie złożenia dokumentów,
-- jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia koniecznie poinformuj nas o tym dzwoniąc na numery (32) 259 32 81, (32) 259 31 34 (pon.-śr. 7:30-15:30, czw. 7:30-17:00, pt. 7:30-14:00) - Twoja oferta mogła do nas nie dotrzeć,
- lub w formie papierowej z adnotacją na kopercie: Nabór nr OZ/78/2024":
-- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Katowice Wydział Organizacji i Zarządzania, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice,
-- w punkcie podawczym w Biurze Obsługi Mieszkańców przy Rynek 1 w poniedziałki i czwartki w godzinach od 7:30 do 17:00, we wtorki i środy w godzinach od 7:30 do 15:30, w piątki w godzinach od 7:30 do 14:00.
Oferty, które wpłyną do Urzędu (decyduje data otrzymania dokumentów przez Urząd) po terminie nie będą rozpatrywane.
Kolejne etapy naboru mogą być przeprowadzone w całości lub w części online. Jeśli zostaniesz zaproszona/y na wirtualny test czy rozmowę kwalifikacyjną, aby wziąć w nich udział nie będzie konieczne instalowanie dodatkowych aplikacji.
Potrzebne będą:
- urządzenie z dostępem do Internetu (komputer, tablet, smartfon),
- kamerka internetowa - musimy móc sprawdzić Twoją tożsamość,
- mikrofon i głośniki lub słuchawki z mikrofonem.
Szczegółowe informacje otrzymasz wraz z zaproszeniem - drogą telefoniczną lub mailową.
W przypadku osób z niepełnosprawnością istnieje możliwość dostosowania form kontaktu oraz sposobu przeprowadzenia naboru do indywidualnych potrzeb. W miarę naszych możliwości będziemy starali się udzielić indywidualnego wsparcia i może ono obejmować np.: zmianę formy z ustnej na pisemną, z pisemnej na ustną, adaptację materiałów - powiększony druk, formę elektroniczną.
Potrzeby w tym zakresie prosimy zgłaszać wpisując swoje oczekiwania w treści formularza aplikacyjnego.
Aplikując oświadczasz, że znane Ci są zapisy informacji o przetwarzaniu danych osobowych w naborach do Urzędu Miasta Katowice dostępnej w zakładce Informacje dodatkowe link: RODO - klauzula informacyjna.
RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790
Informacje dotyczące obowiązującej w Urzędzie Miasta Katowice procedury zgłaszania nieprawidłowości dostępne są w zakładce Informacje dodatkowe link: Procedura zgłoszeń wewnętrznych.
Wskaźnik zatrudnienia:
W listopadzie 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Osoby z niepełnosprawnością mogą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie pod numerami: 797 108 162, 32 259 31 34, 32 259 32 81.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 3 stycznia 2025 r.