Numer oferty: StPr/24/3083
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 11 Listopada 13c, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Obsługiwanie klienta w jednostkach administracji; sporządzanie w formie elektronicznej lub na podstawie obowiązujących w przedsiębiorstwie szablonów dokumentów dotyczących spraw administracyjnych, go, w tym: sporządzanie umów cywilnoprawnych i dokumentów wynikających ze stosunku pracy, opracowywanie regulaminów pracy, przygotowanie projektów umów, porozumień, decyzji, procedur, instrukcji i innych dokumentów; przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych; uczestniczenie w prowadzeniu postępowania administracyjnego w jednostkach administracji prowadząc nadzór i archiwizację elektroniczną; wykonywanie prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem spotkań służbowych; przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie pism.
- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 16.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 4300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na czas określony do 6 miesiący. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Sprawna obsługa aplikacji biurowych
- Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
- Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Komunikatywność
- Biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1,5 roku na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność prowadzenia biura. Wymagana umiejętność szybkiej nauki. Mile widziane prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY JEDNOSTEK MDPM
NIP: 5771982593
REGON: 24332238500048
Krótki opis działalności gospodarczej: DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ. DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Adres www: www.md-pm.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Ewa Michalik
E-mail: kontakt.zespol@ekonomiczny.org
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kontakt.zespol@ekonomiczny.org
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: ksiegowosc@zea-katowice.pl