Data ważności ogłoszenia: 26 grudnia 2024 (czwartek)

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń / specjalista ds. rejestracji w dziale ewidencji i świadczeń - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2024-12-17
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/1530

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Piłsudskiego 64 b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegóły oferty: https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/?id=81091
Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy:
- wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do świadczeń z tytułu bezrobocia,
- zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego bezrobotnych, członków ich rodzin
oraz dokonywanie w tym zakresie zmian i korekt,
- prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z tytułu bezrobocia.
- gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów bezrobotnego,
- wydawanie zaświadczeń na podstawie akt osobowych bezrobotnych znajdujących się w archiwum urzędu i bieżącej bazie,
- weryfikacja elektronicznych raportów ZUS, KRUS dotyczących zbiegów ubezpieczeń.
2. Naliczanie i kontrola naliczeń zasiłków i innych świadczeń z tytułu bezrobocia:
- kontrola dokumentów do naliczania pod kątem ich prawidłowości,
- prowadzenie w systemie informatycznym kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów
wypłacanych w okresie odbywania stażu, stypendiów szkoleniowych, dodatków aktywizacyjnych oraz innych świadczeń,
- naliczane świadczeń z tytułu bezrobocia,
- sporządzanie komputerowych wydruków list wypłat świadczeń dla bezrobotnych,
- dokonywanie realizacji wypłat świadczeń,
- sporządzanie zestawień niepodjętych świadczeń i przekazywanie ich do księgowości
- sporządzanie PIT 11,
- sporządzanie raportów dotyczących okresów opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,
- przyjmowanie, rozpatrywanie i formalna obsługa wniosków o dodatki aktywizacyjne,
wydawanie decyzji administracyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem.
3. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osobiście bezrobotnych i poszukujących pracy oraz rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego (rejestracji przez Internet).
- ustalanie i przyznawanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych,
- sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących statusu osób rejestrujących się, wydawanie zaświadczeń potwierdzających status osoby zarejestrowanej,
- realizowanie zadań wynikających z przepisów koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
- przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego osób bezrobotnych,
- weryfikacja elektronicznych raportów z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczących zbiegów tytułów ubezpieczeń.
Godziny pracy: 7:30-15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Data zakończenia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wskazana data rozpoczęcia pracy jest datą przybliżoną. Pierwsza umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymogi kwalifikacyjne:
Wykształcenie wyższe.

Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Minimum 1 rok stażu pracy.
5. Znajomość ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2024 r. poz. 475 ze zm.).
6. Znajomość rozporządzenia z 14 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 667).
7. Znajomość rozporządzenia z 18 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, dodatku szkoleniowego, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1189).
8. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572).
9. Znajomość ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
10. Znajomość ustawy z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.).
11. Znajomość ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 497 ze zm.).
12. Znajomość ogólnych zagadnień ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 226 ze zm.).
13. Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z 16 września 2009r. dotyczące wykonania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 465/2012 z 22 maja 2012 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz rozporządzenie (WE) nr 987/2009 dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w części dotyczącej ustalania uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych dla osób powracających po pracy za granicą.
14. Znajomość ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) w zakresie rozwiązywania umowy o pracę.
15. Umiejętność obsługi komputera (w tym pakietów Word, Excel, Outlook) i innych urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
1. Doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia.
2. Znajomość problematyki rynku pracy.
3. Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
4. Umiejętność analizowania spraw i rozwiązywania problemów.
5. Umiejętność pracy w zespole.
6. Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, odporność na stres.
7. Mile widziana znajomość systemu Syriusz.
8. Gotowość do dokształcania się i doskonalenia zawodowego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
NIP: 7393127639
REGON: 510956873
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piłsudskiego 64 b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 895372818
E-mail: d.jucha@olsztyn.mup.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczących wszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym. W przypadku trwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia/zaświadczenia zawierającego datę zatrudnienia.
5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8. Klauzula zgody o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.

List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP.

Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5,6 i 7 oraz klauzula wymieniona
w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w zakładce Ogłoszenia o naborach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
1. W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTY
DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ / SPECJALISTY DS. REJESTRACJI:
1) osobiście: w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B
w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat)
lub
2) pocztą na adres: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn
lub
2. Elektronicznie:
1) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /MUP/SkrytkaESP;

Termin składania dokumentów do 26.12.2024 roku.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2024-12-17
ostatnia zmiana: 2024-12-25
Komentarze
Polityka Prywatności