Numer oferty: StPr/24/0763
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Informowanie policjantów o przysługujących im uprawnieniach i warunkach do otrzymania należności,:
Przyjmowanie od policjantów kwot pieniężnych z tytułu nałożonych grzywien w drodze mandatu karnego gotówkowego i sporządzanie pokwitowania wpłaty.
Odprowadzanie przyjętej gotówki na rachunek US w Opolu.
Oracowywanie wniosków na przyjmowanie darowizn.
Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym.
Naliczanie należności do wypoczynku, dojazdu do miejsc pracy, delegacji służbowych, delegacji szkolnych, równoważnika z tytułu przeniesienia służbowego, dodatkowych służb i zapomóg.
Opracowanie i rozliczanie dokumentacji finansowej w systemie miesięcznym i kwartalnym.
Archiwizowanie wprowadzonych dokumentów - zgodnie z obowiazującymi unormowanymi prawami. Realizowanie czynności dot. załatwiania bieżącej korespondencji służbowej. Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach /zestawach danych osobowych w KPP w Grójcu zgodnie z upoważnieniem, wydanym przez administratora danych osobowych. Wprowadzanie danych z kart rejestracyjnych do bazy KSIP, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie zarządzeniem. Tworzenie zestawienia biegłych na dany miesiąc.
Dokumenty niezbędne do rekrutacji:
1. Życiorys i list motywacyjny.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
3. Kopie świadectw pracy.
4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na praetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych - RODO (do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl- zakładce praca służba cywilna)
Oświadczenie lustracyjne
Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.75
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 120.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 3 386,1 PLN
Opis wynagrodzenia: +wysługa lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agata Korczak
Nr telefonu: 0477026256, 7026242
E-mail: agata.korczak@ra.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie do pracy z PUP
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail