Numer oferty: StPr/24/7066
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: 1. Definiuje i zarządza globalnym szablonem procesów, zapewniając ich zgodność z systemami ERP (CORE) oraz platformami biznesowymi.
2. Proponuje zmiany w istniejących procesach oraz projektuje nowe funkcjonalności na podstawie analizy możliwości ich poprawy.
3. Tworzy i aktualizuje dokumentację procesów, taką jak procedury i podręczniki, które stanowią podstawę do realizacji pracy.
4. Wspiera organizację w zarządzaniu zmianami, dbając o prawidłowe wdrożenie nowych rozwiązań i procesów.
5. Monitoruje efektywność procesów, analizuje wskaźniki wydajności (PPI) i identyfikuje obszary wymagające poprawy.
6. Współpracuje z zespołami projektowymi oraz funkcjami globalnymi w celu wdrożenia usprawnień i nowych funkcjonalności.
7. Wprowadza zmiany w procesach i zapewnia ich zgodność z obowiązującymi
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.01.2025
Data zakończenia: 13.01.2028
Wynagrodzenie brutto: od 17 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- analityczne myślenie
- doświadczenie w pracy w zespole
- Uczenie się i stały rozwój
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość programów : SAP(9864), S4Hana, CIL, AFO, AIE, BEX, Java.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: finanse
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sylwia Staszewska
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Skierowanie z pok.103A