Data ważności ogłoszenia: 27 czerwca 2025 (piątek)

Podinspektor w biurze planowania przestrzennego i planowania inwestycji - Skierniewice, łódzkie

Data dodania: 2025-06-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Pracodawca: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, specjalizacja: architektura, budownictwo, instalacje sanitarne

Numer oferty: StPr/25/0319

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Rynek 1, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: * opracowywanie założeń funkcjonalnych dla inwestycji;
* opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych, opracowanie specyfikacji przetargowych, projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych dla wyboru projektanta opracowań technicznych;
* bieżący kontakt z projektantem i instytucjami w trakcie opracowywania projektów;
* rozliczenia rzeczowe i finansowe projektantów, przekazywanie projektów do wydziałów realizujących inwestycje;
* współpraca przy opracowywaniu dokumentów planistycznych określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 16.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne, specjalizacja: architektura, budownictwo, instalacje sanitarne

Wymagania pożądane

Uprawnienia:
  • doświadczenie w pracy w jednostkach związanych z administracją rządową lub samorządową
  • uprawnienia budowlane
  • umiejętność opracowywania programów funkcjonalno- użytkowych, specyfikacji istotnych warunków zamówień publicznych
  • umiejętność wykonywania kosztorysów

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Godziny pracy - 8:00- 16:00
Praca na okres 3 miesięcy.
Wymiar czasu pracy 1/1
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
* obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
* korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
* wykształcenie co najmniej wyższe techniczne o specjalności architektura, budownictwo lub instalacje sanitarne,
* bardzo dobra znajomość: ustawy Prawo Budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegołowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
* niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
* nieposzlakowana opinia,
* bardzo dobra obsługa komputera,
* umiejętność pracy w zespole, kreatywność, zaangażowania, komunikatywność, sumienność, pracowitość,
* stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
Miejsce pracy:
praca w budynku i poza budynkiem Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. W pomieszczeniu pracy wąskie przejścia i dojścia uniemożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy:
stanowisko pracy związane z obsługą komputera, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz bydynków, wyjściami w teren i rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
WYMAGANE DOKUMENTY:
* kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
* list motywacyjny,
* życiorys (CV),
* kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
* kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
* kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
* podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystanu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z K.R.K.
* Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
* Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.).
Zgodnie z art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabiitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.
INFORMACJE DODATKOWE:
* dokumenty zlożone po terminie nie bedą rozpatrywane,
* postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich zlożonych dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną,
* osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani indywidualnie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,
* informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Infomrmacji Publicznej Urzędu Miasta Skierniewice i Tablicy Ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) kompletu dokumentów (w zaklejonej kopercie) w terminie do dnia 27 czerwca 2025 r. na adres:
URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
ul. Rynek 1
96-100 Skierniewice
z dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko:
Podinspektor w Biurze Planowania Przestrzennego i Planowania Inwestycji

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.skierniewice.pl) oraz siedzibie Urzędu Miasta, ul. Rynek 1.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
NIP: 8361002556
REGON: 000524306
Krótki opis działalności gospodarczej: zarządzanie i administrowanie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: URZĄD MIASTA
Nr telefonu: 46 834 51 13
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-06-17
ostatnia aktualizacja: 2025-06-23
Komentarze
Polityka Prywatności