Numer oferty: StPr/25/2964
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -zarządzanie obiektami gminnymi, które administrowane są przez Urząd Gminy Suchy Las, w tym m.in. zlecanie prac naprawczych, konserwacyjnych, remontowych i gwarancyjnych,
-nadzór nad prowadzeniem Domu Osiedlowego w Biedrusku, świetlic wiejskich i osiedlowych oraz stacji kolejowej w Golęczewie i dworca kolejowego w Złotnikach w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjno – gospodarczych, w tym
m.in. koordynacja pracy opiekunów tych obiektów i rozliczanie kosztów utrzymania,
-realizacja zakupów sprzętu i zaopatrzenia na potrzeby funkcjonowania ww. obiektów,
-prowadzenie książek obiektów budowlanych wspomnianych powyżej obiektów oraz zlecanie kontroli obiektów oraz nadzór nad ich realizacją, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyslne przestępstwo lub umyślne przestepstwo skarbowe
- KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich,
f) wykształcenie średnie,
g) znajomość przepisów z zakresu ustaw:
- o gospodarce nieruchomościami (wybrane zagadnienia),
- Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
- Kodeks postępowania administracyjnego (wybrane zagadnienia),
- o gospodarce komunalnej,
- o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
- o samorządzie gminnym,
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (podstawowe zagadnienia),
- o własności lokali (wybrane zagadnienia),
- Prawo zamówień publicznych (podstawowe zagadnienia),
- o finansach publicznych (podstawowe zagadnienia),
- o pracownikach samorządowych (podstawowe zagadnienia),
- o ochronie danych osobowych (podstawowe zagadnienia),
- o dostępie do informacji publicznej (podstawowe zagadnienia),
- Kodeks cywilny (wybrane zagadnienia),
h) minimum 3 letni staż pracy,
i) zdolność do aktualizacji wiedzy i stosowania zmieniających się przepisów prawa w praktyce,
j) dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel,
k) posiadanie prawa jazdy kat. B.
3. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne
b) doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
c) umiejętność analitycznego myślenia,
d) umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania informacją, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
e) studia podyplomowe lub kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY SUCHY LAS
NIP: 7771469655
REGON: 000549335
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: JOANNA KOZŁOWSKA
Nr telefonu: 618926282
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) życiorys (CV),
c)kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie,
d)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e) kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
f)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem,
g)klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy opatrzona własnoręcznym podpisem.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. zarządzania obiektami w Wydziale Komunalnym Urzędu Gminy Suchy Las, należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac, pok. 113B lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w terminie do dnia 3 grudnia 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.suchylas.pl/artykuly/oferty-pracy-1 oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.
W przypadku chęci pozostawienia aplikacji na potrzeby ewentualnego przyszłego poszukiwania osób na umowę o pracę na zastępstwo lub umowę zlecenia prosimy o dołączenie dodatkowej klauzuli opatrzonej własnoręcznym podpisem (opcjonalnie):
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich dla potrzeb ewentualnego poszukiwania osób na umowę o pracę na zastępstwo lub umowę zlecenia prowadzonego przez Administratora danych osobowych Wójta Gminy Suchy Las z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62002 Suchy Las, przez okres najbliższych 6 miesięcy.
, Termin: do 08.12.2025