Numer oferty: StPr/25/1301
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bartosza Głowackiego 14, 10-448 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów finansowo-księgowych;
Przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione;
Fakturowanie usług świadczonych przez Centrum wraz z prowadzeniem ewidencji faktur;
Prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami, dostawcami i usługodawcami;
Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT w zakresie wskazanym w uchwale Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego w sprawie zasad rozliczania podatku od towarów i usług jednostek budżetowych Województwa Warmińsko-Mazurskiego;
Przygotowywanie danych niezbędnych do sprawozdawczości budżetowej i finansowej;
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej środków trwałych
Sporządzanie sprawozdań statystycznych F-03 o stanie i ruchu środków trwałych;
Prowadzenie ewidencji bilansowej majątku;
Weryfikacja stawek amortyzac.
Budowa/ rozbudowa funkcjonalności systemów oraz serwisów internetowych, tworzenie oraz rozwój oprogramowania z zastosowaniem adekwatnych metodyk projektowych
Godziny pracy między 7:00 a 16:30
Oferta skierowana jest również do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Godziny pracy: między 7 a 16:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- Wspomaganie obsługi procesów księgowych
- kurs - podstawy księgowości z obsługą komputera
- certyfikat księgowego
- księga przychodów i rozchodów
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, podatku VAT
Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
Oferta pracy skierowana jest również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: WARMIŃSKO-MAZURSKIE CENTRUM NOWYCH TECHNOLOGII
NIP: 7393993957
REGON: 526918601
Adres www: https://wmcnt.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bartosza Głowackiego 14, 10-448 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Violetta Lewandowska
Nr telefonu: 896131340
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
Życiorys zawodowy Curriculum Vitae;
Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
Kserokopia dokumentów poświadczających kwalifikacje na dane stanowisko (jeżeli wymagane w treści ogłoszenia);
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*;
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru*;
Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych*;
6.9.
Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze*.
Dokładna lista wymagań znajduje się na stronie: https://bip.wmcnt.pl/nabor/36/ogloszenie-id-36-zespol-ds.-finansow-glowny-specjalista-etatow-1-etat.html
* Dokumenty według wzoru dostępnego na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii http://bip.wmcnt.pl;
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon