Numer oferty: StPr/25/0416
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzanie prognoz oddziaływania na środowiskowych do aktów planowania przestrzennego, sporządzanie prognoz finansowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wykonywanie analiz urbanistycznych na potrzeby sporządzanych aktów planowania przestrzennego, udział w spotkaniach roboczych, posiedzeniach GKUA, prezentacjach, dyskusjach publicznych i spotkaniach otwartych dotyczących procedowanych dokumentów planistycznych, aktów planowania przestrzennego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 do 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia: (dla pełnego etatu) plus dodatek stażowy (jeśli będzie przysługiwał); dokładna wysokość wynagrodzenia, adekwatna do posiadanego doświadczenia i umiejętności, zostanie ustalona w trakcie rekrutacji.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- empatia
- Obsługa programów komputerowych
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) zweryfikowane na podstawie dokumentów:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: planowanie przestrzenne, architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna, architektura krajobrazu lub inne pokrewne,
co najmniej 4 lata udokumentowanego stażu pracy,
minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia w administracji samorządowej,
minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia w planowaniu przestrzennym,
doświadczenie w sporządzaniu m.in. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, Planu Ogólnego Gminy, lex developer, bilansów zagospodarowania terenu, analiz przestrzennych, analiz urbanistycznych, warunków zabudowy - potwierdzone dokumentami,
biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
nieposzlakowana opinia,
obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b) zweryfikowane w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej:
znajomość obowiązujących przepisów prawa i zagadnień z zakresu planowania przestrzennego, urbanistyki,
znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska, partycypacji społecznej, obronności kraju, odnawialnych źródeł energii,
znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
sprawność i samodzielność w posługiwaniu się oprogramowaniem QGIS,
zaawansowana znajomość oprogramowania CAD (programy AutoCAD, AutoCAD Map3D), GIS (programy ArcMap, ArcGis Pro, QGIS) oraz pakietu Office (Word, Excel).
Wymagania dodatkowe:
umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
znajomość języka angielskiego w mowie i na piśmie na poziomie B2,
umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań,
wysoka kultura osobista, umiejętności współpracy i budowania dobrych relacji z współpracownikami oraz w kontaktach z klientami Urzędu,
odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
NIP: 5291214227
REGON: 000524789
Krótki opis działalności gospodarczej: Administracja publiczna oraz polityka ekonomiczna i społeczna
Adres www: www.grodzisk.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Emilia Jędrzejczyk
Nr telefonu: 224634659
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
- kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru załącznik nr 1,
- skany dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje, w tym zaświadczenia, certyfikaty,
- skany dokumentów pracy dokumentujących staż pracy i doświadczenie wymagane w pkt 1a (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku trwania w zatrudnieniu oraz dokumenty, referencje potwierdzające wymagane doświadczenie);
- podpisane oświadczenie kandydata - załącznik nr 2:
- skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 2024 poz.1556 t.j.), w formie umożliwiającej odczytanie.
Dokumenty wydane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zgłoszenia udziału w naborze prowadzone są wyłącznie w formie elektronicznej, poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - składanie ofert przez internet za pośrednictwem platformy rekrutacyjnej
Link do rekrutacji: https://bip.grodzisk.pl/a,43957,nabor-ork2110272025-glowny-specjalista-w-referacie-urbanistyki-i-zagospodarowania-przestrzennego-wyd.html, Termin: w terminie od 25 listopada 2025 r. do 8 grudnia 2025 r.