Data ważności ogłoszenia: 8 grudnia 2025 (poniedziałek)

Inspektor - pełnomocnik ds. osób niepełnosprawnych w urzędzie miasta mysłowice - Mysłowice, śląskie

Data dodania: 2025-11-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Pracodawca: Urząd Miasta MYSŁOWICE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0462

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Współdziałanie z instytucjami i organizacjami w zakresie kwesi socjalnych środowiska osób
niepełnosprawnych.
2. Współpraca z organami administracji samorządowej, instytucjami i innymi urzędami oraz organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej.
3. Współpraca z organizacjami pozarządowymi w celu tworzenia i uczestnictwa w realizacji programów prospołecznych adresowanych do osób niepełnosprawnych.
4. Współpraca z Pełnomocnikiem Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych oraz Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
5. Współpraca ze szkołami oraz zakładami opieki zdrowotnej w zakresie wspomagania oraz inicjowania działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.
6. Nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Powiatowy Urząd Pracy.
7. Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie koordynacji i realizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych osób niepełnosprawnych w Mysłowicach.
8. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie spraw dotyczących osób niepełnosprawnych.
9. Inicjowanie zadań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie.
10. Inicjowanie działań zmierzających do pogłębiania integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem.
11. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmioty określone w art. 14 ust. 1 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na terenie Miasta Mysłowice.
12. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze
szczególnymi przez podmiot, o którym mowa w art. 14 ust. 1 zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
13. Monitorowanie działalności podmiotu, o którym mowa w art. 14 ust. 1 cyt. ustawy, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
14. Wyznaczanie kierunków i prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, inicjowaniu działań na rzecz poprawy świadomości społecznej oraz promowanie współpracy w zakresie dostępności między jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami.
15. Wdrażanie oraz koordynacja realizacji zadań wynikających z Rządowego Programu Dostępność Plus.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy. Możliwość pracy na pełny lub poł etatu
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/artykul/inspektor-pelnomocnik-ds-osob-niepelnosprawnych-w-urzedzie-miasta-myslowice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 150 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie średnie lub wyższe.
2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 letni staż pracy praca na podstawie umowy
o pracę. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy
o pracę.
3. Umiejętność obsługi programów biurowych Word, Excel.
4. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
5. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.
7. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych).
8. Nieposzlakowana opinia.
9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność
praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:
a) o samorządzie gminnym,
b) o samorządzie powiatowym,
c) o pracownikach samorządowych,
d) o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
e) o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
f) o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4. Wymagania dodatkowe:
1. Mile widziane posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku prawo, administracja, psychologia, socjologia lub
pedagogika.
2. Preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze pracy.
3. Dyspozycyjność.
5. Pożądane cechy charakteru
1. Sumienność i odpowiedzialność.
2. Komunikatywność.
3. Samodyscyplina i dobra organizacja pracy.
4. Wysoka kultura osobista.
5. Empaa i zaangażowanie społeczne

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta MYSŁOWICE
NIP: 2220896057
REGON: 000515810
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 32 317 13 19
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny.
2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy).
4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane).
5. Kwesonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
do 8.12.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Inspektora Pełnomocnika ds. osób
niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Mysłowice.
- osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-11-26
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności