Numer oferty: StPr/25/0584
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ZBĄSZYŃSKA 17, 64-212 Siedlec, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Siedlec w terminie do dnia 08.12.2025 do godz.15:30.
- Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas określony lub nieokreślony
- Preferowany min. 2-letni staż pracy
- Więcej informacji o naborze na wolne stanowisko urzędnicze umieszczone jest w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Gminy Siedlec.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier inżynierii środowiska - melioracje
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- doświadczenie wymagane
- obsługa komputera - program EXCEL,WORD
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY SIEDLEC
NIP: 9231050037
REGON: 000538685
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ZBĄSZYŃSKA 17, 64-212 Siedlec, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Domin
Nr telefonu: 68 384 85 21
E-mail: ug@siedlec.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail