Data ważności ogłoszenia: 8 grudnia 2025 (poniedziałek)

Inspektor-ekodoradca - Trzyciąż, małopolskie

Data dodania: 2025-11-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Pracodawca: Urząd Gminy Trzyciąż

Numer oferty: StPr/25/0907

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie działań doradczych i informacyjno-edukacyjnych w zakresie OZE, efektywności
energetycznej, źródeł ogrzewania, dostępnych programów dofinansowania, uchwały antysmogowej, a także pomoc dla mieszkańców w wypełnianiu wniosków o dofinansowanie i ich rozliczaniu (w szczególności dla osób wykluczonych).
2) Koordynowanie realizacji przyjętej strategii ochrony powietrza (Program ochrony powietrza dla województwa małopolskiego), aby zapewnić trwałość i efektywność prowadzonych działań,
3) Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na poziomie lokalnym, aktywizacja środowisk opiniotwórczych oraz bezpośredni przekaz do mieszkańców,
4) Świadczenie pomocy osobom dotkniętym ubóstwem energetycznym w uzyskaniu dofinansowania do inwestycji w poprawę efektywności energetycznej oraz poprzez edukację w zakresie oszczędności energii,
5) Pozyskiwanie środków zewnętrznych przeznaczonych na ochronę powietrza tj. min..:
- na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń,
- podnoszących efektywność energetyczną i budujących świadomość społeczną w tym zakresie,
- na realizację programów pomocowych dla mieszkańców służących ograniczaniu emisji zanieczyszczeń.
6) Mobilizacja mieszkańców do korzystania z dostępnych instrumentów
finansowych, umożliwiających wymianę nieefektywnych kotłów grzewczych lub przeprowadzenia termomodernizacji budynku,
7) Służenie mieszkańcom bezpośrednią pomocą doradczą w zakresie wymiany źródła c.o. i c.w.u. oraz zakresu modernizacji energetycznej budynku,
8) Aktualizacja bazy CEEB na podstawie danych przekazywanych przez właścicieli i zarządców budynków.
9) Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych w zakresie przeciwdziałania zmianom klimatu, adaptacji do tych zmian i łagodzenia ich skutków,
10) Promowanie działań związanych z oszczędzaniem wody, wykorzystaniem deszczówki,
11) Prowadzenie działań wpływających na zachowanie jak i zwiększenie obszarów zieleni miejskiej.
12) Monitorowanie i projektowanie budżetu w ramach zadania, rozliczanie wydatków związanych z funkcjonowaniem systemu.
13) Zbieranie informacji w celach inwentaryzacyjnych stworzenie ankiety, prowadzenie spotkań w celu dokonania inwentaryzacji źródeł emisji w gminie.
14) Współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się ochroną powietrza.
15) Kontrole z zakresu ochrony powietrza wskazane w przepisach.
16) Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienia sprawnej i właściwej obsługi interesantów.
17) Odpisywanie na pisma przychodzące.
18) Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 30.11.2028
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jst. Administracja publiczna, ekonomia, finanse, ochrona środowiska

1) Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
2) Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym,
3) Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów,
4) Umiejętność pracy w zespole.
5) Samodzielność myślenia i działania.
6) Umiejętność podejmowania decyzji.
7) Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania.
8) Prawo jazdy kat. B
9) Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej.
10) Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności:
- - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania
administracyjnego.
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym.
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
- Ustawa prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r.,
- Program Ochrony Powietrza dla województwa małopolskiego,
- Uchwała antysmogowa dla Małopolski,

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Trzyciąż
NIP: 6750006949
REGON: 000550048
Krótki opis działalności gospodarczej: jednostka samorządowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 123894001
E-mail: sekretariat@gminatrzyciaz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV na adres: sekretariat@gminatrzyciaz.pl
Tel.: 12/389 40 01
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-11-26
ostatnia aktualizacja: 2025-12-02
Komentarze
Polityka Prywatności