Data ważności ogłoszenia: 8 grudnia 2025 (poniedziałek)

Specjalista ds. administracji - Pruszków, mazowieckie

Data dodania: 2025-11-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracodawca: Młodzieżowy Dom Kultury
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0986

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 41, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Dbałość o utrzymanie pełnej czystości gmachu i terenu przynależnego do placówki poprzez kontrolowanie pracy pracowników obsługi, w tym sprawdzanie realizacji powierzonych im prac.
Zapewnienie sprawności techniczno eksploatacyjnej budynku i urządzeń oraz zabezpieczenie majątku placówki.
Dbanie o systematyczne przeglądy techniczne budynku placówki we współpracy z administratorem obiektu.
Dbałość o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, systemy telekomunikacyjne i alarmowe, klucze do wejść ewakuacyjnych i inne według potrzeb.
Dbałość o zabezpieczenie obiektu przed włamaniem i kradzieżą.
Aktualizacja kwestionariusza do wznowienia ubezpieczeń mienia placówki.
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w zakresie spraw socjalno-bytowych, przydzielania i rozliczania środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego.
Zapewnienie druków i materiałów kancelaryjnych oraz środków niezbędnych do prowadzenia placówki.
Przygotowanie placówki do inwentaryzacji, w tym personalne i organizacyjne zabezpieczenie przebiegu i rozliczenie inwentaryzacji.
Udział w planowaniu i rozliczaniu budżetu placówki.
Sprawowanie kontroli nad zakupami, gospodarką materiałową i magazynową.
Opracowanie potrzeb, planów i prowadzenie ewidencji prac remontowych.
Przygotowanie i realizacja procedur wymaganych przepisami o zamówieniach publicznych w zakresie remontów i zakupów wyposażenia.
Przygotowywanie wszelkich sprawozdań i dokumentów na potrzeby kontroli finansowej.
Opracowywaniem projektów zarządzeń, komunikatów, poleceń oraz regulaminów, procedur i in. dokumentów dotyczących zakresu działania placówki.
Obsługa sekretariatu w dzienniku elektronicznym Vulcan.
Pracodawca oferuje możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, szkolenia. Świadczenia i dofinansowania w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz nagrody.
Praca w wymiarze pełnego etatu, na czas określony od 01.01.2026 - 30.06.2026, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30 - 16:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: ekonomista
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe i minimum 5 lata stażu pracy lub 3 lata pracy i co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
Wymagania niezbędne :
Obywatelstwo polskie.
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
Nieposzlakowana opinia.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel).
Umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie oraz doskonałe zdolności organizacyjne.
Umiejętność planowania pracy, terminowej realizacji zadań oraz skutecznego działania w zespole.
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne - zarówno w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych oraz mediami.
Sumienność, dokładność, rzetelność oraz umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.
Kreatywność i inicjatywa w działaniu oraz otwartość na nowe rozwiązania promocyjne.
Znajomość zasad funkcjonowania mediów społecznościowych i tworzenia angażujących treści.
Dyspozycyjność do pracy.
Umiejętność pisania pism, tworzenia tekstów i prezentacji.
Znajomość podstawowych zasad planowania budżetu.
Wymagania dodatkowe:
Wysoka kultura osobista oraz nienaganna komunikacja interpersonalna.
Podstawowa znajomość obsługi programów graficznych i montażowych, mile widziana znajomość pakietu Adobe.
Znajomość podstawowych zasad zamówień publicznych oraz doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
Pełna treść ogłoszenia dostępna pod linkiem: https://mdkpruszkow.bip.gov.pl/praca-w-mdk/1229922_oferty-pracy.html

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Młodzieżowy Dom Kultury
NIP: 5341644362
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna
Adres www: mdkpruszkow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Tadeusza Kościuszki 41, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jolanta Dąbek
Nr telefonu: 22 759 93 80
E-mail: dyrektor@mdkpruszkow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekruacja.
CV.
Wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.mdkpruszkow.bip.gov.pl lub dostępnego w sekretariacie placówki.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-11-27
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności