Numer oferty: StPr/25/2985
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Słowackiego 8, 60-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wydziału i prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów,
2)Organizowanie spotkań m.in. z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami – prowadzenie protokolarnej obsługi tych spotkań, w tym spotkań wyjazdowych,
3)Archiwizacja dokumentów wytworzonych w Wydziale,
4)Redagowanie korespondencji w sprawach prowadzonych przez Wydział,
5)Realizacja wniosków o udostępnianie danych i udzielanie informacji publicznej,
6)Współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w Poznaniu,
7)Współpraca z innymi instytucjami w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
8)Wykonywanie innych prac administracyjnych i zadań zleconych przez dyrektora Wydziału.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.12.2025
Data zakończenia: 22.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1.Wykształcenie wyższe, albo średnie i 3 lata stażu pracy (staż pracy niezbędny w przypadku wykształcenia średniego),
2.Znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego,
3.Umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office),
4.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6.Nieposzlakowana opinia,
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1.Wykształcenie wyższe techniczne, po kierunkach: budownictwo, transport, planowanie przestrzenne, administracja,
2.Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w administracji publicznej,
3.Znajomość przepisów ustaw: Prawo o ruchu drogowym o drogach publicznych,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
NIP: 7811619671
REGON: 631276788
Adres www: https://www.bip.powiat.poznan.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.CV,
2.List motywacyjny,
3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (w przypadku wykształcenia wyższego) oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (w przypadku wykształcenia średniego),
4.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5.Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://www.bip.powiat.poznan.pl/1652,nabor-na-stanowiska-urzednicze
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 8.12.2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP oraz poprzez adres do doręczeń elektronicznych (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).