Numer oferty: StPr/25/0905
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Warzywna 6, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Kierowanie pracą Działu Zamówień Publicznych oraz kontrola i nadzór nad prawidłową
i terminową realizacją zadań przez pracowników działu,
Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie pod względem formalnoprawnym
postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy
prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi oraz regulacjami wewnętrznymi
(praca w zespole),
Prowadzenie rejestru wniosków i postępowań oraz zawartych umów w zakresie
udzielonych zamówień publicznych, a także rejestru postępowań z wyłączeniem
stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
Opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
Prowadzenie korespondencji z Wykonawcami oraz Urzędem Zamówień Publicznych,
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych i sprawozdania o udzielonych
zamówieniach publicznych.
Zadania dodatkowe:
Śledzenie zmian zachodzących w systemie zamówień publicznych,
Opracowywanie i wdrażanie optymalnych zasad udzielania zamówień publicznych w Zakładzie
oraz udzielanie pracownikom informacji z zakresu zasad stosowania prawa zamówień
publicznych,
Udział w pracach komisji przetargowej oraz szkolenie członków komisji i pracowników
odpowiedzialnych za sprawy merytoryczne związane z przedmiotem zamówienia,
Opracowywanie indywidualnych zakresów obowiązków podległych pracowników.
Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15
OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + staż + premia + dodatek funkcyjny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: (prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne)
Uprawnienia:
- obsługa komputera
- obsługa MS Office
- obsługa urządzeń biurowych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Znajomość programu arkusza kalkulacyjnego Excel, programu Word oraz platformy e-zamówienia,
obsługa urządzeń technicznych: drukarka, skaner.
Preferowane cechy osobowe kandydata:
Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność
analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miasto Pabianice - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
NIP: 7310005774
REGON: 470013843
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Warzywna 6, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 42 225 92 85
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
termin składania dokumentów
do dnia 12.12.2025 r. do godz. 10. 00.
Do pobrania: - na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy Dokumenty do
pobrania na potrzeby rekrutacji, - w sekretariacie lub kancelarii Zakładu
Dokumenty aplikacyjne należy doręczyć w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją:
Dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik Działu Zamówień Publicznych"
do Sekretariatu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej w Pabianicach, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice,
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon