Data ważności ogłoszenia: 9 grudnia 2025 (wtorek)

Podinspektor ds. archiwum - Piotrków Trybunalski, łódzkie

Data dodania: 2025-11-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Pracodawca: URZĄD MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie

Numer oferty: StPr/25/1509

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Porządkowanie zasobu archiwum zakładowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, postanowieniami i wytycznymi w celu właściwej obsługi komórek merytorycznych urzędu.
2. Obsługa archiwalna akt w zakresie wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do ZUS i innych jednostek organizacyjnych w celu ustalenia świadczeń pieniężnych byłym pracownikom zlikwidowanych jednostek organizacyjnych.
3.Przygotowanie do przekazania materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim.

Nabór Nr DBK.210.38.2025
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 9 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: archiwista
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania:
Ukończony kurs I i II stopnia archiwalnego (niewymagane przy wykształceniu wyższym archiwistycznym). Staż pracy: przy wykształceniu średnim: min. 3 lata, przy wykształceniu wyższym: niewymagany. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), umiejętność interpretacji przepisów, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Znajomość: ustawy o narodowym samorządzie archiwalnym i archiwach, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
NIP: 7710020211
REGON: 000655764
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie Zobacz na mapie
E-mail: a.karmowska@piotrkow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny,
b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
c) dokument potwierdzający wykształcenie (ksero dyplomu lub zaświadczenia o stanie odbytych studiów),
d) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy; zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu dotyczy aktualnie trwającego stosunku pracy), dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy od zagranicznego pracodawcy winny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski,
e) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego * lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej *,
f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych *,
g) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe * (osoba wyłoniona w naborze przed nawiązaniem stosunku pracy zobowiązana jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego),
h) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (np. zaświadczenie o ukończeniu kursu).
11. Oferta kandydata może zawierać życiorys (cv).
Dokumenty aplikacyjne wymienione w pkt. 10 ppkt. a), b), e), f), g), wymagają własnoręcznego podpisu (brak własnoręcznego podpisu na dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych).
*Druk oświadczeń i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym przez kandydata danymi kontaktowymi oraz z dopiskiem: Nabór Nr DBK.210.38.2025 na stanowisko: Podinspektor ds. archiwum w Archiwum Zakładowym osobiście w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28, w Punkcie Informacyjnym (parter), w dniach pracy Urzędu Miasta lub przesłać na adres: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, Termin: do 09.12.2025 r.

opublikowano: 2025-12-01
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności