Numer oferty: StPr/25/0911
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, powiat: zgierski, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie rejestru umów zleceń, o dzieło i pozostałych umów zawieranych przez Gminę Głowno.
2) Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od w/w umów i terminowe przekazywanie danych do sporządzania przelewów do urzędu skarbowego podatku dochodowego od umów zlecenia i umów o dzieło.
3) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i podmiotów nietrwałych.
4) Rozliczanie diet radnych, diet sołtysów, inkasa należności oraz diet Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
5) Rozliczanie i odprowadzanie podatku VAT
6) Sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT - 7 oraz pliku JPK-VAT.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Głowno
NIP: 7331022625
REGON: 000543574
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, powiat: zgierski, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Michalska
E-mail: sekretariat@gmina-glowno.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail