Numer oferty: StPr/25/2364
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. koordynacja organizowania oraz prowadzenia dokumentacji procesów związanych ze zgłaszaniem i usuwaniem zgłoszonych usterek, organizowania przeglądów gwarancyjnych oraz egzekwowania usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji w zakresie obiektów zrealizowanych w ramach zadań inwestycyjnych i remontowych będących w kompetencji Zarządu;
2. współpraca z Wydziałem Realizacji Inwestycji i wieloosobowymi stanowiskami pracy w Zarządzie w zakresie realizowanych zadań;
3. współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz podmiotami gospodarczymi, instytucjami publicznymi i organizacjami społecznymi w zakresie zadań stanowiska pracy;
4. obsługa klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
5. terminowe załatwianie spraw;
6. opracowanie propozycji do planu pracy Rady Miasta;
7. przygotowanie ocen, analiz, informacji i sprawozdań;
8. realizowanie zadań wynikających z uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta i poleceń przełożonych;
9. przestrzeganie tajemnic ustawowo chronionych;
10. współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań;
11. wykonywanie zadań określonych w systemie kontroli zarządczej;
12. wykonywanie zadań określonych w systemie zarządzania jakością;
13. wykonywanie zadań określonych w systemie zarządzania bezpieczeństwem informacji;
14. przygotowywanie dokumentów do przekazywania do archiwum zakładowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: +dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe kierunkowe: prawo, administracja;
2. min. 3-letni staż pracy;
3. posiadanie obywatelstwa polskiego;
4. pełna zdolność do czynności prawnych;
5. korzystanie z pełni praw publicznych;
6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
8. nieposzlakowana opinia;
9. znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
10. znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
11. znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
12. znajomość ustawy Kodeks cywilny;
13. umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, internet;
14. umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
1. odporność na stres;
2. umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH W LUBLINIE
NIP: 9462755447
REGON: 542059462
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
niezbędne:
1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;
4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe kierunkowe: prawo bądź administracja;
5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy;
6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Wieloosobowe stanowisko pracy ds. gwarancji w Wydziale Remontów i Gwarancji w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 8 grudnia 2025 r.
Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej:
https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-gwarancji,28,17907,1.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta