Numer oferty: StPr/25/1025
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników,
- wprowadzenie danych w systemie kadrowo-płacowym,
- kontrola ważności badań lekarskich i nadzór nad szkoleniami pracowników w zakresie BHP,
- prowadzenie zaopatrzenia, ewidencji odzieży i przydziałów pracowniczych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 866 PLN
Opis wynagrodzenia: Godziny pracy: 7:00-15:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe, umiejętność rozwiązywania problemów, rzetelność, terminowość w działaniach, znajomość aktualnych przepisow w zakresie BHP, dobra znajomość MS Office.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8191559477
REGON: 371113490
Krótki opis działalności gospodarczej: Zbiórka odpadów komunalnych, sprzątanie pomieszczeń, odsnieżanie placów parkingów.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Wojciech Zaremba
Nr telefonu: 505189883
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon