Numer oferty: StPr/25/814
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Konstytucji 3-go Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie kancelarii, przyjmowanie wniosków, obsługa interesanta,
- sprawdzanie kompletności wniosków o pozwolenie na budowę i wszelkich
załączników formalnych wymaganych przepisami szczególnymi,
~ przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych enumeratywnie wymienionych w art.
29, art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz zmiany
sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części na podstawie art. 7 l
ww. ustawy,
~ sprawdzanie projektów budowlanych i opracowywanie postepowań idecyzji
administracyjnych,
~ przyjmowanie wniosków i dokumentacjiw sprawie wydania pozwoleń na budowę
na podstawie ustawy Prawo budowlane,
~ przyjmowanie i rejestrowanie wniosków i innych pism skierowanych do wydziału
oraz udzielanie informacji interesantom,
- obsluga programów komputerowych związan
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- dobra obsługa komputera
- obsługa komputera - exel, word
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim
NIP: 8221855974
REGON: 711585007
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Tadeusza Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Emilia Niedziałkowska
Nr telefonu: 25 759 87 36
E-mail: kadry@powiatminski.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail