Data ważności ogłoszenia: 12 grudnia 2025 (piątek)

Referent - Nowy Sącz, małopolskie

Data dodania: 2025-12-02
Dodane przez: Sądecki Urząd Pracy
Pracodawca: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/0580

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jeremiego Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na temat wymagań i zakresu obowiązków dostępne są na stronie - https://bip.malopolska.pl/pzdnowysacz,m,305086,nabory-i-konkursy-na-wolne-stanowiska-w-pzd.html

Prowadzenie dokumentacji realizowanych inwestycji, baz i rejestrów przeglądów gwarancyjnych, udział w czynnościach odbiorowych, rejestracja i wysyłanie korespondencji, obsługa EZD, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 8.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • prawo jazdy kat B
  • obsługa komputera - pakiet programów office
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Umiejętność 2 : poczta elektroniczna, ePuap, e-Doręczenia, EZD, znajomość wymaganych na stanowisku przepisów prawnych.
Umiejętność 1 : Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, struktury PZD, topografii Powiatu Nowosądeckiego, programów i systemów GIS, Internetu

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
NIP: 7342624078
REGON: 491899000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jeremiego Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: DANUTA CEBULA
Nr telefonu: 18 442 74 14
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. Kwestionariusz osobowy (wzór proszę pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu: www.pzd.nowy-sacz.pl; wzór zamieszczony został w zakładce Praca w PZD - kwestionariusz osobowy").
2. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.
3. Oświadczenie, że osoba ubiegająca się o zatrudnienie nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Złożenie oświadczenia o treści innej niż powyższa, wynikająca z wymagań ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, będzie przyczyną odrzucenia oferty udziału w naborze.
4. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
6. Osoba, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, obowiązana jest złożyć wraz z ww. dokumentami kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).

Uwaga: zasady uznawania lub potwierdzania wykształcenia uzyskanego za granicą określają właściwe przepisy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Sposób składania dokumentów:
1. Osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136 - pokój nr 13 (sekretariat, dziennik podawczy)
2. Drogą pocztową na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz (liczy się data wpływu do tut. Zarządu)
3. Możliwe jest również przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną, za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu na adres skrytki: EPUAP: /plxt1d000w/SkrytkaESP lub na adres
e-Doręczenia AE:PL-11365-13823-HWRJV-28. W takim przypadku dokumenty należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem potwierdzonym profilem zaufanym e-PUAP lub podpisem osobistym.

Składane oferty powinny być opatrzone dopiskiem: Oferta udziału w naborze na stanowisko Referenta w Referacie Inwestycji i Nadzoru.

opublikowano: 2025-12-02
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności