Data ważności ogłoszenia: 15 grudnia 2025 (poniedziałek)

Nabór na stanowisko: inspektor w wydziale zarządzania drogami - Kluczbork, opolskie

Data dodania: 2025-12-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W KLUCZBORKU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane, specjalizacja: inżynieria lądowa, budowa dróg i mostów

Numer oferty: StPr/25/0528

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do podstawowych obowiązków należy przygotowanie i prowadzenie spraw w zakresie niżej wymienionych zadań:

1) wydawanie warunków technicznych dla zadań realizowanych w pasie drogowym;

2) wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym nowej infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego;

3) opiniowanie inwestycji lokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie pasa drogowego;

4) opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;

5) opiniowanie projektów technicznych na budowę, przebudowę i remont infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego;

6) wydawanie zezwoleń na budowę i przebudowę zjazdów z dróg;

7) opracowywanie warunków technicznych dla projektów na remont, przebudowę, rozbudowę i budowę obiektów infrastruktury drogowej (drogi, przepusty, mosty, wiadukty);

8) opracowywanie projektów i kosztorysów na roboty wykonywane w ramach bieżącego utrzymania dróg wraz z pomiarami w terenie;

9) dokonywanie pomiarów w terenie celem inwentaryzowania infrastruktury drogowej lub sporządzania dokumentacji technicznych;

10) dokonywanie lub nadzorowanie okresowych przeglądów dróg i obiektów mostowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
Opis wynagrodzenia: Warunki pracy na stanowisku:

1) wymiar czasu pracy: pełny etat;

2) umowa o pracę;

3) praca administracyjno-biurowa, praca przy pomocy komputera;

4) praca na I piętrze budynku wielokondygnacyjnego, w razie potrzeby również praca w terenie, oględziny poza siedzibą Wydziału - przemieszczanie się przy pomocy samochodu służbowego;

5) bezpośredni kontakt z klientem.



W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Kluczborku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), budowlane, specjalizacja: inżynieria lądowa, budowa dróg i mostów

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:

1) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce w zakresie budownictwa, preferowana specjalność w zakresie inżynierii lądowej, budowy dróg i mostów;

2) 3 letni staż pracy, w tym co najmniej roczny na stanowisku związanym z przygotowaniem lub realizacją robót budowlanych;

3) obywatelstwo polskie;

4) nieposzlakowana opinia;

5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7) Znajomość przepisów prawa w zakresie:

- ustawy prawo budowlane,

- rozporządzenia sprawie przepisów techniczno - budowlanych dotyczących dróg publicznych,

- ustawy o drogach publicznych,

- rozporządzenia w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom,

- rozporządzenia w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,

- ustawy o samorządzie powiatowym,

- przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;

8) prawo jazdy kategorii B.

Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:

1) cechy osobowości: sumienność, bezstronność, komunikatywność, samodzielność, dyskrecja, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odporność na stres, utrzymanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy;

2) umiejętność planowania i organizowania pracy, umiejętność logicznego myślenia, umiejętność selekcji informacji, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, umiejętność słuchania i wysławiania się;

3) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, pakietu MS Office, w tym arkusza kalkulacyjnego (obliczenia i analizy danych), programów do projektowania systemu CAD, programów do kosztorysowania;

4) posiadanie uprawnień budowalnych w specjalności inżynieryjnej (mostowej, drogowej), konstrukcyjno budowlanej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa będzie dodatkowym atutem.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W KLUCZBORKU
NIP: 7511534893
REGON: 531412214
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 774185218 wew.121, 208
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - podpisany własnoręcznie;

2) list motywacyjny podpisany własnoręcznie;

3) kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie
(do pobrania ze strony BIP Starostwa Powiatowego w Kluczborku);

4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;

5) kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń w przypadku aktualnego zatrudnienia);

6) kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje lub umiejętności;

7) Własnoręcznie podpisane oświadczenia o:

a) posiadaniu obywatelstwa polskiego;

b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

c) braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

d) nieposzlakowanej opinii;

e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w dokumentach złożonych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Inspektora w Wydziale Zarządzania Drogami, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Termin i miejsce składania dokumentów:



1) Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Starostwa pod adresem:

Starostwo Powiatowe w Kluczborku,

ul. Katowicka 1,

46-200 Kluczbork



z dopiskiem: Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Zarządzania Drogami



Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. do godz. 16.00 (decyduje data i godzina wpływu do Sekretariatu Starostwa)



Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

IX Dodatkowe informacje:

1) I etap naboru - otwarcie ofert nastąpi komisyjne w dniu 16 grudnia 2025 r. o godz. 9.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku, w celu sprawdzenia spełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu;

2) II etap naboru rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 17 grudnia 2025 r. o godz. 9.00 w sali nr 213 Starostwa Powiatowego w Kluczborku;

3) Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni o tym fakcie telefonicznie.



Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczane na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w siedzibie Starostwa na II piętrze obok pokoju nr 201. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 77 418 52 18 wew. 121 lub 208
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-12-02
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności