Numer oferty: StPr/25/0790
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szczepanowska 53, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie i obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie dokumentów wpływających do Wydziału Prewencji;
- prowadzenie podręcznego archiwum akt;
- sporządzanie comiesięcznych zestawień dot. zwrotów kosztów dojazdu funkcjonariuszy;
- wykonywanie czynności biurowych tj.: zaopatrywanie policjantów w materiały biurowe i druki, kopiowanie, skanowanie akt i innej dokumentacji, dokonywanie ustaleń w systemach ewidencyjnych;
- wpisywanie codziennego przydziału spraw funkcjonariuszom w systemach informatycznych i manualnych (IntraDok, e-Prewencja);
- sporządzanie pism do innych jednostek Policji oraz podmiotów poza policyjnych, a także wysyłanie korespondencji drogą elektroniczną;
- prowadzenie ewidencji „Cyfryzacja Dostępu” i „Organizacja Imprezy Niemasowej”.
Szczegóły dotyczące ogłoszenia, wymaganych dokumentów, sposobu aplikowania i zasad rekrutacji dostępne na BPI: https://brzesko.bip.policja.gov.pl/334/ogloszenia/22280,Ogloszenia.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
Opis wynagrodzenia: szczegółowe warunki dotyczące pracy, wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
- osoba operatywna, łatwo nawiązująca kontakty
- Dobra organizacja pracy
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: Umiejętność szybkiego uczenia się, praca w administracji publicznej na stanowiskach biurowych powyżej 1 roku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
NIP: 6750005594
REGON: 35108157000215
Krótki opis działalności gospodarczej: Bezpieczeństwo publiczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szczepanowska 53, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegóły dotyczące ogłoszenia, wymaganych dokumentów, sposobu aplikowania i zasad rekrutacji dostępne na BPI: https://brzesko.bip.policja.gov.pl/334/ogloszenia/22280,Ogloszenia.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście