Numer oferty: StPr/25/3004
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
Udzielanie informacji o sposobie i miejscu załatwiania spraw w Urzędzie oraz w urzędach administracji samorządowej i rządowej,
Informowanie interesantów o zakresach czynności Wydziałów i poszczególnych pracowników,
Wydawanie i przyjmowanie druków, formularzy.
Obsługa połączeń telefonicznych oraz urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, drukarka, terminal płatniczy),
Skanowanie korespondencji przychodzącej do systemu EZD,
Potwierdzanie profilu zaufanego,
Przyjmowanie opłaty skarbowej.
Praca w godzinach 07:30-15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- umiejętność pracy w zespole
- dokładność
- odporność na stres
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
1.Wykształcenie średnie.
2.Obywatelstwo polskie.
3.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;.
5.Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
6.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
b) dodatkowe:
1.Doświadczenie zawodowe min. 1 rok,
2.Znajomość języków obcych (język angielski albo niemiecki) w stopniu komunikatywnym,
3.Znajomość funkcjonowania urzędu gminy w zakresie obiegu spraw (Instrukcja kancelaryjna) oraz samorządu gminnego,
4.Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
5.Komunikatywność i łatwość swobodnego wysławiania się
6.Wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Luboń
NIP: 7771899373
REGON: 000524619
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BOJANOWSKIEGO 2, 62-030 Luboń, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Romualda Suchowiak
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.Kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony www.bip.lubon.pl )
2.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
3.Kopie dotychczasowych świadectw pracy,
4.Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne,
5.Oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
6.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji
7.List motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
8.Życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu praktyk zawodowych i odbytego stażu
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - epuapESP: /pf9m0y0q13/SkrytkaESP, e-DoręczeńAE:PL-33015-52732-UIISC-28, Termin: osobiste, pocztą, epuap; do 11.12.2025r.