Numer oferty: StPr/25/1361
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku inspektora w wydziale administracji i utrzymania obiektów urzędu w Urzędzie Miasta Zielona Góra.
Szczegóły, link do ogłoszenia: https://bip.zielonagora.pl/wakaty/85/727/Inspektor/
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie średnie.
Doświadczenie zawodowe co najmniej 5letni staż pracy.
Uprawnienia, umiejętności -obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.
Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział, a w szczególności: Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o samorządzie powiatowym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Zielona Góra
NIP: 9290005392
REGON: 000654233
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sławomir Wojciechowski
Nr telefonu: 68 456 44 11
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon