Data ważności ogłoszenia: 12 grudnia 2025 (piątek)

Stanowisko ds. informacji, obsługi kancelarii i archiwum zakładowego - Siedlce, mazowieckie

Data dodania: 2025-12-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją,Administracja, Ekonomia

Numer oferty: StPr/25/2342

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie punktu informacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach, przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i wprowadzenie jej do systemu informatycznego obsługi kancelaryjnej eDok zgodnie z dekretacją Dyrektora Urzędu lub Zastępcy, przekazywanie przesyłek na pocztę, obsługa urządzeń biurowych i innego sprzętu będącego na wyposażeniu kancelarii, prowadzenie Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, archiwizacja akt spraw związanych z funkcjonowaniem Urzędu, współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazywania do Archiwum Państwowego dokumentacji stanowiącej zasoby archiwalne, wdrażanie w Urzędzie przepisów Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji Archiwalnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, współpraca z koordynatorem czynności kancelaryjnych, a w szczególności sprawowanie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych przez poszczególne komórki organizacyjne, zwłaszcza w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw. LINK do pełnej wersji ogłoszenia - http://pup.siedlce.ibip.pl/public/?id=143852.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 do 5 150 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją,Administracja, Ekonomia
Uprawnienia:
  • obsługa komputera (znajomość programu MS Office)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: umiejętności: słuchania, planowania i organizacji pracy własnej, pracy pod presją czasu, pracy samodzielnej i w zespole, podejmowania decyzji, stosowania odpowiednich przepisów prawa, logicznego i analitycznego myślenia, skutecznego komunikowania się, redagowania pism urzędowych

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
NIP: 8211046931
REGON: 711668696
Adres www: http://www.praca.siedlce.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Sopińska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające kwalifikacje. Link do pełnych danych ogłoszenia - http://pup.siedlce.ibip.pl/public/?id=143852
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Oferty zawierające wymagane dokumenty i oświadczenia należy złożyć w zamkniętej (zaklejonej) kopercie z dopiskiem Ogłoszenie o naborze nr 1/2025 z 2 grudnia 2025 r.: b) za pośrednictwem operatora pocztowego za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach, ul. K. Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce. 2) Termin składania ofert w nieprzekraczalnym terminie do 12 grudnia 2025 r. do godziny 12.00 (decyduje data wpływu do Powiatowego Urzędu Pracy w Siedlcach)., Godziny : 8.00 do 16.00

opublikowano: 2025-12-03
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności