Numer oferty: StPr/25/2105
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Opolska 39c, 46-045 Turawa, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełen zakres obowiązków na stronie:
https://bip.turawa.pl/7303/nabor-na-stanowisko-urzednicze-ds-funduszu-soleckiego-i-wspolpracy-z-organizacjami-pozarzadowymi.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kontroler finansowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- prawo jazdy kategoria - B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne
1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2.Wykształcenie wyższe.
3.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
6.Nieposzlakowana opinia.
7.Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowych w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego ( w tym MS Office) oraz obsługa urządzeń biurowych.
8.Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku administracyjnym.
9.Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustaw i rozporządzeń: ustawy o funduszu sołeckim, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o samorządzie gminnym, KPA.
Wymagania dodatkowe
1.Ukończone studia podyplomowe, szkolenia, kursy z zakresu funduszu sołeckiego i organizacji pozarządowych.
2.Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
3.Umiejętność współpracy i bezkonfliktowość.
4.Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zaangażowanie w realizację zadań, odporność na stres, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów oraz analitycznego myślenia
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Turawa
NIP: 7541872821
REGON: 000552136
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Gminy Turawa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Opolska 39c, 46-045 Turawa, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Badowska
Nr telefonu: 774175516
E-mail: kadry@turawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (cv) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4)
kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
5) kserokopia dokumentu poświadczającego kwalifikacje i wykształcenie zawodowe i innych dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6)oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)
oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8)oświadczenie kandydata stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
9)oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
10)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
11)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, w którym kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 15:00 pod adres: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. funduszu sołeckiego i współpracy z organizacjami pozarządowymi.( decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 15:00