Data ważności ogłoszenia: 12 grudnia 2025 (piątek)

Oferta konkursowa - inspektor ds. transportu publicznego i pozyskiwania środków zewnętrzny - Turawa, opolskie

Data dodania: 2025-12-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Pracodawca: Urząd Gminy Turawa
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/2107

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Opolska 39c, 46-045 Turawa, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegółowy zakres obowiązków dostępny na stronie:

https://bip.turawa.pl/7304/nabor-na-stanowisko-urzednicze-ds-transportu-publicznego-i-pozyskiwania-srodkow-zewnetrznych.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw transportu
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • prawo jazdy kategoria - B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne
1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowych w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego ( w tym MS Office) oraz obsługa urządzeń biurowych.
8.Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku administracyjnym.
9. Znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustaw i rozporządzeń: prawo zamówień publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, KPA, znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych, procedur aplikacyjnych i rozliczania dotacji, ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, ustawa o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, ustawa o transporcie drogowym, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań.
Wymagania dodatkowe
1. Ukończone studia podyplomowe, szkolenia, kursy z zakresu transportu publicznego i pozyskiwania środków zewnętrznych.
2. Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
3. Umiejętność współpracy i bezkonfliktowość.
4. Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zaangażowanie w realizację zadań, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Turawa
NIP: 7541872821
REGON: 000552136
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Gminy Turawa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Opolska 39c, 46-045 Turawa, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Badowska
Nr telefonu: 774175516
E-mail: kadry@turawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,
2) życiorys (cv) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
5) kserokopia dokumentu poświadczającego kwalifikacje i wykształcenie zawodowe i innych dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
9) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
10) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, w którym kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
9. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 15:00 pod adres: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko ds. transportu publicznego i pozyskiwania środków zewnętrznych. ( decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 15:00

opublikowano: 2025-12-03
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności