Data ważności ogłoszenia: 15 grudnia 2025 (poniedziałek)

Specjalista do spraw rozliczeń podatku vat - Lublin, lubelskie

Data dodania: 2025-12-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Lublinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: EKONOMIA, FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ

Numer oferty: StPr/25/2135

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: SPOKOJNA 9, 20-074 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszonym naborem
https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594

Zadania wykonywane na stanowisku:
1)kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji związanej ze sporządzaniem zbiorczych deklaracji w zakresie podatku VAT obejmujących dane z jednostek organizacyjnych podległych konsolidacji;
2)sporządzanie zbiorczych jednolitych plików kontrolnych;
3)przesyłanie deklaracji w zakresie podatku VAT oraz jednolitych plików kontrolnych;
4)prowadzenie ksiąg rachunkowych dziennika w zakresie podatku VAT;
5)obsługa banku (wyciągi bankowe, przelewy);
6)przygotowanie wniosków o wydanie interpretacji VAT;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. rozliczeń podatku VAT w Powiecie Lubelskim wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Lublinie - 1 etat Or.2110.22.2025.KU do dnia 15 grudnia 2025 r. do godz. 15.00;
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kontroler rozliczeń podatkowych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: EKONOMIA, FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ
Uprawnienia:
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości
  • Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • rachunkowość budżetowa
  • Doświadczenie zawodowe - siedmioletni staż pracy w księgowości
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne
  • nieposzlakowana opinia

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Niezbędne wymagania od kandydatów zgodnie z ogłoszonym naborem
https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594
wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość)
1)obywatelstwo polskie;
2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4)nieposzlakowana opinia;
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6)wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki to: ekonomia, finanse i rachunkowość);
7)doświadczenie zawodowe siedmioletni staż pracy w księgowości;
8)umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej, Internetu;
9)znajomość przepisów wraz z obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi z zakresu:
- ustawy o rachunkowości;
- ustawy o finansach publicznych;
- rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej i z zakresu operacji finansowych;
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- podstaw kodeksu postępowania administracyjnego;
- ustawy o pracownikach samorządowych;
- ustawy o doręczeniach elektronicznych;
- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1)studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów;
2)umiejętność planowania i organizacji pracy;
4)odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu;
5)samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań;
6)odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;
7)umiejętność pracy w zespole.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Lublinie
NIP: 7122422510
REGON: 431029292
Krótki opis działalności gospodarczej: kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.powiat.lubelski.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SPOKOJNA 9, 20-074 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krystyna Urban
Nr telefonu: 81 528-67-61
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia zgodnie z ogłoszonym naborem:
https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14594
1)list motywacyjny;
2)życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
3)kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Organizacyjnym pok. 208/209;
4) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
6)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
7)kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
8)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 oraz 127 z 23.05.2018 r., str. 2), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-12-04
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności