Data ważności ogłoszenia: 15 grudnia 2025 (poniedziałek)

Referent ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego - Miedźna, śląskie

Data dodania: 2025-12-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracodawca: Urząd Gminy Miedźna
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0637

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wiejska 131, 43-227 Miedźna, powiat: pszczyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Planowanie zamierzeń, koordynacja oraz realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej,
2. Opracowanie i aktualizowanie planów oraz innych dokumentów dotyczących przygotowania i działania w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,
3. Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania zagrożeń oraz powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach,
4. Realizacja przedsięwzięć w zakresie przygotowania gminy do realizacji nałożonych zadań w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
5. Realizacja zadań dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,
6. Realizacja spraw związanych z organizacją głównego stanowiska kierowania oraz stałego dyżuru,
7. Realizacja zadań z zakresu przygotowań organizacyjno-planistycznych doręczania kart powołania do służby wojskowej w trybie akcji kurierskiej,
8. Planowanie i koordynacja działalności w zakresie realizacji zadań obronnych,
9. Realizacja zadań przewidzianych w ustawie o obronie Ojczyzny,
10. Planowanie i organizowanie szkoleń obronnych oraz szkoleń i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,
11. Przeprowadzanie czynności oraz współdziałanie z właściwymi organami samorządowymi i wojskowymi w sprawach związanych z obronnością państwa,
12. Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją niejawną i współpraca z Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych,
13. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem ochotniczych straży pożarnych w gminie,

Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.

Praca na czas określony: 6 m-cy z możliwością zatr.na czas nieokreślony
Godzina zakończenia pracy: 11:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 2 450 PLN
Opis wynagrodzenia: miesięczny od 2450+dod. stażowy
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne (formalne):
1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy,
2. obywatelstwo polskie,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią,

Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1. preferowane wykształcenie w kierunkach/specjalizacji: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe, obronność, administracja,
2. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
3. mile widziane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub brak przeciwskazań do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
4. znajomość przepisów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, ustawy z 5 grudnia 2024 o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z 17 grudnia 2021 o ochotniczych strażach pożarnych,
5. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel),
6. prawo jazdy kategorii B,
7. pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie, samodzielność, obowiązkowość.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Miedźna
NIP: 6381339482
REGON: 000990439
Krótki opis działalności gospodarczej: kierownie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.miedzna.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wiejska 131, 43-227 Miedźna, powiat: pszczyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Renata Łuniewska
Nr telefonu: 322116196
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,
2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności,
3. kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania)
4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,
5. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
6. oświadczenie kandydata, (plik do pobrania)
7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania)

Szczegóły konkursu znajdują się na stronie https://bip.miedzna.pl/?a=17435
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.

Dokumenty należy składać do dnia 15 grudnia 2025 r. W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna.

Dodatkowych informacji o naborze udziela Sekretarz Gminy.

opublikowano: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności