Numer oferty: StPr/25/3033
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: SIERADZKA 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: rozliczanie i wystawianie faktur sprzedażowych,
dekretowanie i księgowanie dokumentów,
analiza poprawności zapisów księgowych,
prowadzenie ksiąg rachunkowych,
pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
sporządzanie i weryfikacja deklaracji VAT, CIT, JPK,
przygotowywanie sprawozdań statystycznych (m. in. GUS)
pomoc w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków europejskich,
pomoc w opracowywaniu procedur i przepisów wewnętrznych dotyczących spraw finansowo-księgowych,
pomoc w opracowywaniu planów finansowych,
weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem księgowym,
dbałość o prawidłowy obieg dokumentów finansowych i księgowych,
przygotowywanie raportów oraz analiz.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.01.2026
Data zakończenia: 14.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie kierunkowe: księgowość/ finanse/rachunkowość,
min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 3-letnia praktyka w księgowości,
znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, o podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych,
umiejętność organizowania pracy,
bardzo dobra znajomość MS Excel,
terminowość, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, dokładność i skrupulatność,
bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- dodatkowym atutem będzie znajomość programu Symfonia,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
NIP: 7792084133
REGON: 639660210
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIERADZKA 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: wodr@wodr.poznan.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej),
stwierdzone własnoręcznym podpisem kandydata dokumenty: klauzula informacyjna dot. rekrutacji pracowników oraz oświadczenie o udostępnieniu Państwa danych osobowych do celów rekrutacji (dokument znajduje się na stronie BIP Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu w zakładce Kariera w WODR Warunki rekrutacji).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny - Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem pracownik działu księgowości w terminie do 31.12.2025 r. na adres: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu ul. Sieradzka 29,
60-163 Poznań lub mailowo na adres: wodr@wodr.poznan.pl
Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami., Termin: do 31.12.2025r.