Data ważności ogłoszenia: 19 grudnia 2025 (piątek)

Referent ds. zamówień publicznych - Harasiuki, podkarpackie

Data dodania: 2025-12-08
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Pracodawca: Urząd Gminy Harasiuki
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0687

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie całokształtu spraw związanych z udzieleniem zamówień zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, między innymi:
1) wybór trybu postępowania stosownie do zakresu zamówienia,
2) ustalenie wartości szacunkowej zamówienia,
3) przygotowanie treści ogłoszenia o zamówieniu, zaproszenia do udziału w postępowaniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami,
4) zamieszczanie i publikacja ogłoszenia o zamówieniu/zmianie ogłoszenia w Dz. Urz. UE, BZP, stronie internetowej zamawiającego, miejscu publicznie dostępnym, prasie,
5 ) informowanie znanych wykonawców o wszczęciu postępowania,
6) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Wykonawcom dotyczących treści SWZ, modyfikacja/zmiana treści specyfikacji, przedłużanie/skracanie terminu składania ofert,
7) otwarcie ofert, przygotowanie informacji z sesji otwarcia ofert, publikacja na stronie internetowej prowadzonego postępowania, stronie internetowej zamawiającego, informacji do Prezesa UZP o złożonych ofertach,
8) badanie i ocena treści złożonych ofert, wyjaśnienia wątpliwości w ofertach, poprawa i wyjaśnianie omyłek, rażąco niskiej ceny, wzywanie do uzupełnienia/złożenia dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,
9) przedstawianie Wójtowi Gminy propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty, unieważnienia postępowania,
10) sporządzanie protokołów z postępowania o udzielenie zamówień publicznych i przedstawienie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia,
11) sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, powiadamianie uczestników postępowania, publikacja informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania,
12) przygotowywanie i publikacja ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych: o wszczęciu postępowania, wyniku postepowania, o zmianie umowy, zmianie ogłoszenia oraz o wykonaniu umowy,
13) prowadzenie procedury odwoławczej,
14) przygotowywanie dokumentacji związanej z udzieleniem zamówień do kwoty 130 000 zł,
15) przygotowywanie projektów umów oraz przedstawianie do zaopiniowania przez radcę prawnego,
16) prowadzenie rejestru zamówień,
17) sporządzanie planów postępowań, sprawozdań z udzielonych zamówień,
18) udział w pracach Komisji przetargowych, zapewnienie sprawnej obsługi Komisji,
19) przygotowywanie projektów zarządzeń/regulaminów Wójta Gminy z zakresu zamówień publicznych,
20) obsługa faktur za realizację zamówień publicznych w zakresie stanowiska pracy,
21) udział w komisjach odbiorowych na polecenie Kierownika jednostki,
22) współpraca w redagowaniu stron internetowych z zakresu prowadzonych spraw na stanowisku pracy,
23) sporządzanie umów z Wykonawcami w zakresie prowadzonych spraw z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy prawa zamówień publicznych (np. zlecanie wykonania projektów, dokumentacji kosztorysowej, wycen, prowadzenia nadzoru inwestorskiego),
24) aktualizacja BIP w zakresie spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku,
25) prowadzenie obowiązujących rejestrów i teczek zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa komputera i programów komputerowych (programy Word,Excel)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: conajmniej dwuletni staż pracy w instytucji samorządowej

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca na piętrze w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki,
2) wymiar czasu pracy - pełny etat (8 godzin dziennie),
3) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6%.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Harasiuki
NIP: 8652065432
REGON: 000543350
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iwona Szkoda
Nr telefonu: 15 8791306
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,
2 kwestionariusz osobowy (według załącznika nr 1),
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) zapoznanie się z Klauzulą informacyjną (według załącznika nr 2),
5) oświadczenie o niekaralności (według załącznika nr 3),
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (według załącznika nr 4),
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Harasiuki zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE czyli RODO oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie pokój Nr 7 lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Harasiukach (Harasiuki, ul. Długa 11, 37 -413 Harasiuki) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych do dnia 19 grudnia 2025 r. do godz.15 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomione osobiście o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Z wyłonioną osobą zostanie podpisana umowa o pracę.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-12-08
ostatnia aktualizacja: 2025-12-10
Komentarze
Polityka Prywatności