Numer oferty: StPr/25/1005
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) systematyczne wykonywanie prac administracyjno-biurowych, w szczególności:
a) prowadzenie ewidencji dokumentacji projektowej,
b) terminowe i rzetelne załatwianie spraw i pism wnoszonych przez mieszkańców oraz ich pełne udokumentowanie,
c) prowadzenie ewidencji zadań,
d) prowadzenie ewidencji zawartych umów,
e) załatwianie bieżącej korespondencji,
2) opracowywanie w oparciu o istniejące potrzeby rocznych planów remontów, inwestycji w zakresie sieci wodociągowych, stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacji sanitarnej oraz przepompowni, sieci kanalizacji deszczowej, w tym współdziałanie w zapewnianiu środków niezbędnych do ich realizacji,
3) przygotowywanie materiałów przetargowych, zleceń i umów na planowane budowy, przebudowy, remonty i modernizacje,
4) przygotowywanie materiałów przetargowych, zleceń i umów w zakresie eksploatacji i konserwacji sieci kanalizacyjnej oraz przepompowni ścieków i usuwanie awarii; konserwację
SUW oraz sieci wodociągowej na terenie gminy, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
5) przygotowywanie umów i aneksów na roboty inwestycyjne i remonty z zakresu sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci kanalizacji deszczowej,
6) nadzór i kontrola przebiegu realizacji robót budowlanych, udział w odbiorach, ewidencjonowanie poniesionych wydatków dla poszczególnych obiektów;
7) odbiór i sprawdzanie dokumentacji powykonawczej,
8) prowadzenie na bieżąco ewidencji wykonanych robót,
9) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem i eksploatacją sieci wodociągowych, sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci kanalizacji deszczowej (awarie na sieci, bieżące remonty obiektów, wymiana urządzeń technologicznych na przepompowniach, instalowanie nowych urządzeń na istniejącej sieci na terenie gminy),
10) rejestrowanie stanów awarii, zagrożeń i zanieczyszczeń,
11) sporządzanie sprawozdań dotyczących eksploatacji i infrastruktury w zakresie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy,
12) opiniowanie projektów z zakresu wodociągów, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej,
13) wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie Pracy.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5340 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110482025,p1811931129
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 340 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor sanitarny
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe techniczne, preferowany kierunek inżynieria środowiska, budownictwo, ochrona środowiska lub kierunki pokrewne.
Minimum 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 0,5 roku o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku inspektora ds. sanitarnych.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa w tym m.in.: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) dobra obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi finansowo budżetowych programów komputerowych,
3) zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość i dokładność,
4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
5) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
6) prawo jazdy kat. B,
7) posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych.
Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110482025,p1811931129
Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oryginał kwestionariusza osobowego,
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/o