Numer oferty: StPr/25/11864
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników Instytutu;
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami Prawa pracy;
- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac pracowników i zleceniobiorców oraz rozliczeń z tytułu składek ZUS, podatków i innych potrąceń;
- sporządzanie deklaracji i raportów do ZUS, US, PFRON, GUS i innych instytucji zewnętrznych;
- obsługa PPK;
- monitorowanie i stosowanie przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków oraz przepisów wewnętrznych Instytutu;
- przygotowywanie analiz, sprawozdań i raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji nadzorujących;
- współpraca z pracownikami Instytutu w zakresie spraw kadrowo-płacowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne, finansowe lub związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi);
- udokumentowane przynajmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków oraz wynagrodzeń;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności Excel);
- umiejętność pracy pod presją czasu i wywiązywania się z terminów;
- dokładność i odpowiedzialność;
- umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- umiejętność organizacji pracy własnej i koncentracji na celach;
- komunikatywna znajomość języka polskiego.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w instytucji publicznej, medycznej,
- znajomość systemu kadrowo-płacowego InfoMedica,
- chęć nauki i rozwoju.
Praca w godzinach: 08:00 - 16:00
Kontakt: osobisty w godzinach 08:00-15:00, e-mail: atchorek@ipin.edu.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INSTYTUT PSYCHIATRII I NEUROLOGII
NIP: 5250009387
REGON: 000288509
Adres www: www.ipin.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: atchorek@ipin.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail