Numer oferty: StPr/25/5919
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Cieszyńska 2, 30-015 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: W pełnym zakresie:
wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego Symfonia
księgowanie list płac, składek ZUS, US, PPK, uzgadnianie sald
W niepełnym zakresie:
księgowanie i uzgadnianie kosztów grantów, wyjaśnianie różnic, rozliczane różnic kursowych
księgowanie dokumentów zakupowych (kosztowych– krajowych i zagranicznych)
uzgadnianie rejestrów VAT i sporządzanie JPK VAT
sporządzanie JPK_CIT
wystawianie i przyjmowanie faktur w Ksef
uzgadnianie rozrachunków, potwierdzeń sald, wyksięgowywanie nieściągalnych należności, kontakt z kontrahentami
współudział w przygotowaniu różnych raportów księgowych i sprawozdań finansowych
współpraca z innymi działami firmy
przygotowywanie zestawień i informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę
możliwość skorzystania z dopłat do zajęć sportowych i prywatnej opieki medycznej
spokojną, przyjazną atmosferę w pracy
możliwość skorzystania z okazjonalnej pracy zdalnej
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 6)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- skrupulatność
- Dobra organizacja pracy
- doświadczenie w pracy w zespole
- dokładność
- obsługa komputera - pakiet programów office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Wykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość).
Minimum 6 lat doświadczenia w pracy w księgowości.
Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu księgowości i rachunkowości.
Dobra znajomość ustawy o VAT i CIT, UoR.
Umiejętność czytania ustaw i pracy z dokumentacją finansową, umowami i fakturami.
Znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office, szczególnie MS Excel.
Umiejętność zarządzania czasem.
Dobra komunikacja.
Mile widziane wymagania:
znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia
umiejętność rozliczania grantów krajowych i zagranicznych
zrozumienie dla rozliczania kosztów z różnych źródeł finansowania
wiedza z zakresu branży instytutów lub szkolnictwa wyższego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INSTYTUT ROZWOJU MIAST I REGIONÓW
NIP: 6772201345
REGON: 356582934
Krótki opis działalności gospodarczej: inst rozw.miast
Adres www: www.irmir.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 03-728 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Lidia Płaskowicz
Nr telefonu: 507002577
E-mail: lplaskowicz@irmir.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail