Numer oferty: StPr/25/3877
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.dolnyslask.pl/a,142476,glowny-specjalista-w-kancelarii-sejmiku.html
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Wykonywanie poleceń służbowych Przewodniczącego Sejmiku związanych z funkcjonowaniem Sejmiku, Komisji i Klubów.
2. Obsługę sesji Sejmiku.
3. Obsługę Radnych Województwa.
4. Obsługę Komisji ds. Odznak Sejmiku.
5. Przygotowanie materiałów na sesję Sejmiku.
6. Sporządzanie stenogramów z sesji Sejmiku.
7. Redagowanie BIP Sejmiku.
8. Obsługę strony internetowej Sejmiku.
9. Zarządzanie dokumentacją w systemie EZD (gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych oraz dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw).
10. Obsługę Młodzieżowego Sejmiku WD.
Praca w godz.: 7:30-15:30 z możliwością zmiany na indywidualny wniosek pracownika.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w listopadzie 2025 r., jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej, o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: wysoka.
Dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Główny Specjalista w Kancelarii Sejmiku z dopiskiem NIE OTWIERAĆ,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 grudnia 2025 r. do godz. 15.00.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.umwd.dolnyslask.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy Wybrzeżu J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.
Oferta dostępna w sali E, C, A.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
Opis wynagrodzenia: - wynagrodzenie zasadnicze minimalnie 5040 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek za wysługę lat
zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (Zarządzenie nr 45/2023 Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 11 lipca 2023 r.)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA KONIECZNE:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:
1. Posiadać wykształcenie wyższe.
2. Posiadać minimum 4-letni staż pracy.
3. Posiadać znajomość przepisów prawa z zakresu samorządu województwa i administracji publicznej.
4. Posiadać znajomość instrukcji kancelaryjnej.
5. Posiadać znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych.
6. Posiadać umiejętność zarządzania stronami internetowymi oraz rozwijania kanałów komunikacji wewnętrznej.
WYMAGANIA DODATKOWE:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania:
1. Posiadać umiejętność tworzenia strategii i jej wdrażania w obszarze social media.
2. Posiadać umiejętność zarządzania procesem komunikacji z podmiotami publicznymi.
3. Posiadać umiejętność zarządzania komunikacją kryzysową.
4. Posiadać znajomość protokołu dyplomatycznego i flagowego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
NIP: 8992233911
REGON: 931950382
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
2. kwestionariusz osobowy - wg załączonego wzoru,
3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane:
a. wykształcenie,
b. staż pracy, (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, w których wskazany będzie wymagany okres zatrudnienia oraz rodzaj umowy),
4. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia,
5. oświadczenie, iż świadomie i dobrowolnie wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie przekazanym w ofercie złożonej w naborze na wolne stanowisko, wyłącznie przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu 50-411, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, w celu naboru kandydatów na ww. stanowisko oraz zatrudnienia wybranego kandydata.
Z jednoczesnym oświadczeniem, iż kandydat/-ka został/-ła poinformowany/-a o możliwości cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie poświadczone własnoręcznym podpisem - wg załączonego wzoru.
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.dolnyslask.pl/a,142476,glowny-specjalista-w-kancelarii-sejmiku.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta