Data ważności ogłoszenia: 19 grudnia 2025 (piątek)

Specjalista w dziale administracyjno-organizacyjnym (nr ref. 36/2025) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-12-10
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/11965

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przyjmowanie i rejestracja korespondencji oraz koordynowanie jej obiegu;
- odbieranie i udzielanie informacji za pomocą urządzeń teleinformatycznych;
- udział w bieżącej obsłudze interesantów;
- współpraca z pracownikami kancelarii w zakresie związanym z obowiązkami na tym stanowisku;
- obsługa elektronicznej skrzynki pocztowej Zakładu, skrzynki e-Doręczeń i skrzynki na platformie ePUAP oraz przekazywanie do zarejestrowania lub rejestrowanie wpływającej korespondencji;
- przyjmowanie i przygotowywanie korespondencji do wysyłki oraz rejestrowanie jej zgodnie z obowiązującymi zasadami;
- przekazywanie za pokwitowaniem korespondencji zadekretowanej przez Dyrektora i jego zastępców;
- przyjmowanie dokumentów i udzielanie stosownych informacji zgłaszającym się interesantom;
- nadzorowanie prawidłowości przekazywania i odbierania korespondencji przez komórki organizacyjne;
- informowanie pracowników komórek o nieodebranej korespondencji;
- wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z zadaniami Działu Administracyjno - Organizacyjnego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe; dodatek stażowy;
- pakiet socjalny: (m.in. wczasy pod gruszą);
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku)
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie minimum średnie;
- staż pracy minimum 3 lata przy wykształceniu średnim.

Wymagania dodatkowe: (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku)
- znajomość regulacji prawnych wymaganych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa Prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, instrukcja kancelaryjna w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego;
- umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i współpracy w zespole;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
- doświadczenie na analogicznym stanowisku.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (przedstawiające przebieg pracy zawodowej);
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy (kopie świadectw pracy; w przypadku pozostawania w zatrudnieniu oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu nie starszy niż 1 miesiąc);
- pisemne oświadczenie o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych;
b) pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów, zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów w terminie do dnia 19 grudnia 2025 roku lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Kancelarii Zakładu pod adresem:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, 01-225 Warszawa ul. Bema 70,
z dopiskiem Specjalista w Dziale Administracyjno-Organizacyjnym (nr ref. 36/2025) oraz podaniem imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania (miejscowości).

O dotrzymaniu terminu dostarczenia decyduje data wpływu dokumentów do Zakładu.

OFERTY ODRZUCONE ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE

Pełna treść oferty znajduje sie na stronie:
https://wola.um.warszawa.pl/waw/zgn-wola (zakładka: praca i praktyki) lub https://zgnwola.bip.warszawa.pl/oferty-pracy (zakładka praca)

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY
NIP: 5272457153
REGON: 000665840
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - curriculum vitae (przedstawiające przebieg pracy zawodowej);
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy (kopie świadectw pracy; w przypadku pozostawania w zatrudnieniu oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu nie starszy niż 1 miesiąc);
- pisemne oświadczenie o:
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych;
b) pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów, zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-12-10
ostatnia aktualizacja: 2025-12-12
Komentarze
Polityka Prywatności