Numer oferty: StPr/25/0445
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Władysława Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia dróg
2. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny.
3. Nabywanie nieruchomości pod drogi.
4. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne oraz przestrzeganie
procedur udzielania zamówień wynikających z Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych
Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze oraz procedur dotyczących zamówień wyłączonych
spod przepisów Prawa Zamówień Publicznych w oparciu o regulamin Wydatkowania Środków
Budżetowych Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, których wartość nie przekracza
wyrażonej w złotych wartości kwoty 130 000 zł.
5. Przygotowywanie zamówień o wartości do 130 000 zł dla Wydziału.
6. Przygotowywanie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej środków trwałych.
7. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań dot. inwentaryzowania nieruchomości
powiatyzacja.
8. Przygotowywanie dokumentacji oraz przeprowadzanie procedury przeglądów gwarancyjnych dróg
powiatowych.
9. Okresowe kontrole stanu dróg i obiektów mostowych, prowadzenia dzienników objazdu dróg.
10. Prowadzenie spraw z zakresu przeciwdziałania niszczeniu dróg oraz organizacji i bezpieczeństwa
ruchu drogowego.
11. Zastępowanie podczas nieobecności innych pracowników części drogowej wydziału.
12. Wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie
w siedzibie Starostwa Powiatowego (Kancelaria Ogólna - parter) lub przesłać pocztą tradycyjną
(liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego) z dopiskiem: Dotyczy konkursu na
stanowisko: Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Drogownictwa w Kamiennej Górze
w terminie do dnia 17 grudnia 2025 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, wymienione w części VI pkt 1-4 mają być własnoręcznie
podpisane. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje odrzucenie oferty z powodu
niespełnienia wymogów formalnych.
2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (http://www.kamienna-gora.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie
Starostwa przy ul. Wł. Broniewskiego 15.
3. Z osobą wyłonioną w drodze naboru zostanie podpisana umowa o pracę na czas określony
w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością przedłużenia. Planowany termin zatrudnienia:
styczeń 2026 r.
Wiecej informacji mozna uzyskać na stronie:https://kamienna-gora.bip.net.pl/kategorie/37-ogloszenia-o-naborach-i-konkursach/artykuly/1540-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-w-starostwie-powiatowym-w-kamiennej-gorze-podinspektor-w-wydziale-inwestycji-i-drogownictwa-?lang=PL
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor budowy dróg
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Spełnianie kryteriów wynikających z art. 6 ust 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Kwalifikacje zawodowe potrzebne do wykonywania pracy na określonym stanowisku, tj.
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie
wyższym i nauce.
3. Znajomość przepisów prawa, a w szczególności ustaw:
1) o drogach publicznych,
2) Prawo zamówień publicznych,
3) Kodeks postępowania administracyjnego,
4) o samorządzie powiatowym,
4. Prawo jazdy kat. B
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa z zakresu dostępu do informacji publicznej i ochrony danych
osobowych,
2. preferowane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
3. biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
4. dobra znajomość programów: Microsoft Office, Geoportal,
5. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, asertywność,
zdyscyplinowanie, rzetelność, staranność, efektywność, bezstronność,
6. umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
7. umiejętność pracy w zespole,
8. umiejętność syntetycznego i strategicznego myślenia.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe
NIP: 6141510344
REGON: 230829542
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Władysława Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Kiebicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. Podanie, podpisane własnoręcznie przez kandydata;
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załączonego wzoru nr 1,
3. oświadczenie o spełnianiu kryteriów wynikających z art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy
o pracownikach samorządowych wg załączonego wzoru nr 2,
4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji wg załączonego wzoru
nr 3,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy,
6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w sytuacji gdy kandydat zamierza
skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych.
Uwaga: Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza
przysięgłego