Numer oferty: StPr/25/1034
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 1, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. bieżąca obsługa klientów wydziału,
2. opracowywanie projektów pism, w tym decyzji administracyjnych zatwierdzających podział nieruchomości i zaświadczeń,
3.przygotowywanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4.przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
Pracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami po selekcji dokonanej na podstawie złożonego CV i listu motywacyjnego.
Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych wprowadzona zarządzeniem Nr 0050.173.2024 Burmistrza Miasta Skoczowa z dnia 3 września 2024 r. z późn.zm. jest dostępna na stronie www.bip.skoczow.pl
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Skoczowie
NIP: 5481015086
REGON: 000527598
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Paulina Gaszczyk
Nr telefonu: 338280110
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon