Data ważności ogłoszenia: 22 grudnia 2025 (poniedziałek)

Stanowisko ds. finansowych i nadzoru nad jednostkami w wydziale spraw społecznych - Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Data dodania: 2025-12-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1395

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Teatralna 26, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem środków finansowych na podstawie zawartych umów i porozumień;
2)prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji celowych dla niepublicznych podmiotów świadczących opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3;
3)prowadzenie spraw związanych z ewidencją podatków od towarów i usług;
4)inicjowanie działań zmierzających do pozyskiwania i rozliczania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych;
5)przygotowywanie wniosków o środki zewnętrzne w obszarze działalności wydziału;
6)nadzorowanie realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych;
7)prowadzenie spraw związanych z nadzorem finansowym nad podległymi wydziałowi jednostkami, w tym:
a)przyjmowanie sprawozdań finansowych oraz sporządzanie sprawozdań zbiorczych;
b)opracowywanie harmonogramu wydatków i nadzór nad jego realizacją,
c)ocenianie i prognozowanie potrzeb jednostek podległych w zakresie modernizacji, remontów i inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją,
d)nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych wydanych podległym jednostkom,
e)monitorowanie realizacji wydatków, zgodnie z zatwierdzonymi planami finansowymi podległych jednostek,
f)prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem środków finansowych na podstawie planów finansowych i zawartych porozumień,
g)nadzór nad realizacją projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
8) realizacja zadań związanych z rządowymi programami "Dofinansowania wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego pracownikom jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki na dziećmi do lat 3 w latach 2024-2027" oraz "Dofinansowania wynagrodzeń pracowników jednostek wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na lata 2024-2027,
9) prowadzenie merytoryczne spraw dotyczących obszaru Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie
10) nadzór nad GCPR, a w szczególności:
a)sprawdzanie wykonywania zadań własnych i zleconych z zakresu pomocy społecznej (przyznawanie świadczeń, zmniejszenie liczby osób korzystających z pomocy społecznej);
b)sprawdzanie przyznawania usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych;
c)sprawdzanie kierowania do domów pomocy społecznej;
d)sprawdzanie pomocy udzielanej osobom bezdomnym;
e)sprawdzanie wsparcia udzielanego dla rodzin z problemami opiekuńczo wychowawczymi;
f)sprawdzanie prowadzonej pracy socjalnej dla rodzin z dziećmi (liczba środowisk, zakres pracy socjalnej, liczba rodzin z dziećmi po prowadzonej intensywnej pracy socjalnej, które odeszły z sytemu pomocy społecznej).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: I.Wymagania w stosunku do kandydatów:
a)wymagania niezbędne:
1)wykształcenie wyższe;
2)posiadanie obywatelstwa polskiego;
3)pełna zdolność do czynności prawnych;
4)korzystanie z pełni praw publicznych;
5)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
7)znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
8)Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o pomocy społecznej,
9)obsługa komputera i urządzeń biurowych;
10)skrupulatność;
11)znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej;
12)min. 1 rok doświadczenia pracy w samorządzie na stanowisku finansowym;
13)obsługa aplikacji biurowych (word, excel, outlook).
b)wymagania dodatkowe:
1)umiejętność czytania aktów prawnych;
2)umiejętność pracy pod presją czasu;
3)znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
4)znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych;
5)znajomość rachunkowości budżetowej, obsługa EZD.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
NIP: 1040001265
REGON: 000650181
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;
2)życiorys zawodowy (cv);
3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);
5)kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
9)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 22 grudnia 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);
b)sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. finansowych i nadzoru nad jednostkami należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.

c)miejsce:
Urząd Miasta
Wydział Kadr i Organizacji
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski

opublikowano: 2025-12-15
ostatnia aktualizacja: 2025-12-17
Komentarze
Polityka Prywatności