Numer oferty: StPr/25/0555
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Brzozowa 22, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej;
-Przygotowywanie sprawozdań do GUS i PFRON;
-Przygotowywanie miesięcznych list płac i rozliczeń z ZUS, jak również rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS i wykonywanie czynności z obszaru ubezpieczeń społecznych;
-Przygotowywanie i wysyłka deklaracji ZUS i PIT;
-Wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniuy oraz innych dokumentów związanych z obszarem kadrowo-płacowym;
-Monitorowanie i aktualizacja przepisów prawa dotyczących zatrudnienia, płac oraz prawa pracy;
-Udzieanie klientom biura oraz ich pracownikom informacji dotyczących kwestii kadrowo-płacowych;
-Współpraca z działem księgowym (stacjonarnym) w zakresie koordynacji działań związanych z zatrudnieniem i płacami;
-Realizacja innych zadanych przez przełożonego obowiązków z zakresu kadrowo-płacowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Godziny pracy: 7:00 - 15:00
Wysokość wynagrodzenia od 6800,00 zł brutto.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Komunikatywność
- Obsługa komputera
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe : min 1 rok pracy w kadrach
Wymagana umiejętność :
-Znajomość przepisów z dziedziny prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych;
-Umiejętność naliczania wynagrodzenia i wyliczania zasiłków społecznych;
-Inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązki;
-Obsługa komputera (preferowana znajmość oprogramowania Insert, Optima);
-Kultura wypowiedzi w komunikacji z klientami indywidualnymi.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: HIBNER CONSULTING Magdalena HIBNER
NIP: 7421440823
REGON: 280373630
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Brzozowa 22, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Hibner
Nr telefonu: 602 865 409
E-mail: maghibner@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail