Numer oferty: StPr/25/9285
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru i kontrola działań, podejmowanych przez zarządy (zarządców) wspólnot mieszkaniowych w ramach zarządu nieruchomością wspólną, prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska posiada udziały wraz z pełną aktualizacją zasobu w tym zakresie, prowadzenie zbiorczej ewidencji lokali spółdzielczych, wysokości obowiązujących zaliczek na pokrycie kosztów związanych z eksploatacją i utrzymaniem lokali, nieruchomości wspólnych i stanowiących mienie spółdzielni, współpraca z zarządami/zarządcami wspólnot mieszkaniowych; spółdzielniami mieszkaniowymi i jednostkami zewnętrznymi, opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych za wykonanie usługi, analiza dokumentacji technicznej i projektowej przy inwestycjach realizowanych przez wspólnoty mieszkaniowe, reprezentowanie Gminy Miasta Gdańska na zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina posiada udziały, reprezentowanie interesów Gminy Miasta Gdańska na walnych zgromadzeniach spółdzielni mieszkaniowych, w których Gmina jest członkiem, głosowanie pod uchwałami wspólnot w granicach udzielonego pełnomocnictwa, dokonywanie weryfikacji stanu prawnego i faktycznego nieruchomości gruntowych oraz budynkowych, sprawdzenie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysu, kompletowanie dokumentów i opisywanie rachunków, opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych za wykonanie usługi,
Udział w spotkaniach i wizjach dotyczących nieruchomości wspólnej.
Godziny pracy od 07:00 do 15:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 600 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 m-cy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę; możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych); wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami).
Specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie związana z realizacją zadań; możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie; możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych;
Warunki Finansowe:
Miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 5.500,00 -6.600,00 złotych (w skład wynagrodzenia wchodzą wynagrodzenie zasadnicze i dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego);
Benefity płacowe:
- nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto,
- uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie,
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań,
- nagroda jubileuszowa.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto ( ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto); możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: wymagania niezbędne:
- wykształcenie, co najmniej średnie;
- minimum roczny staż pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych;
- bardzo dobra znajomość z zakresu ustawy o własności lokali;
- Prawo jazdy kat. B;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek zarządzanie nieruchomościami);
- znajomość m.in. ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień oraz przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
- doświadczenie w branży nieruchomości;
- umiejętność pracy w sytuacji stresowej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
NIP: 9570844969
REGON: 192817769
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne kandydatów na stanowisko złożone w języku polskim winny zawierać:
- list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.221 Kodeksu Pracy;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 z późn.zm.) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego;
- dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
- złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
- spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
W m-cu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty należy składać:
osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: Nabór -Stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego
lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości,
ul. Dyrekcyjna 7,
80-852 Gdańsk
z następującą adnotacją: "Nabór Stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego" w terminie do 29.12.2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).
Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach http://bip.nieruchomoscigda.pl, http://www.nieruchomoscigda.pl i tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ