Data ważności ogłoszenia: 30 grudnia 2025 (wtorek)

Staż urzędniczy - Szamotuły, wielkopolskie

Data dodania: 2025-12-16
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/0358

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prace biurowe i kancelaryjne,
2) protokołowanie na posiedzeniach i rozprawach,
3) obsługa systemów informatycznych,
4) redagowanie pism,
5) archiwizowanie akt,
6) wysyłka pism procesowych, orzeczeń, zarządzeń,
7) segregacja korespondencji wpływających do wydziału,
8) obsługa sprzętów biurowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Wybrana osoba otrzyma propozycję zatrudnienia w ramach umowy o pracę na czas określony tj. 6 miesięcy.
W okresie tym zobowiązana będzie do odbycia stażu urzędniczego, po zakończeniu którego w przypadku pozytywnej oceny i opinii będzie miała możliwość podpisania umowy na czas nieokreślony.
Planowana data zatrudnienia na ww. stanowisku od 01 lutego 2026 r.
W ramach dodatkowych świadczeń oferujemy:
- dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostały średni personel z dziedziny prawa i pokrewny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: NIEZBĘDNE:
- kandydat posiada co najmniej wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (przeciwko kandydatowi nie może być również prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
DODATKOWE:
- wysoki poziom kultury osobistej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym biegłego pisania na komputerze, znajomość technik biurowych,
- komunikatywność, odporność na stres,
- doświadczenie zawodowe w zakresie biurowości sądowej,
- umiejętność samodzielnej oraz zespołowej pracy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Maria Tunkel
Nr telefonu: 957488026
E-mail: m.tunkel@miedzychod.praca.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zgłoszenie kandydata powinno zawierać
1) zgłoszenie o przystąpieniu do naboru, adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego w Szamotułach,
2) CV z informacją o przebiegu zatrudnienia podpisane przez kandydata,

3) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych w rekrutacji,

7) kwestionariusz osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy,
8) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
9) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i dodatkowe kwalifikacje.
Dokumenty wymienione w punktach 1) 7) wymagają własnoręcznego podpisu, dokumenty wymienione w punktach 8) i 9) wymagają potwierdzenia przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz załączniki tj.: wzory oświadczeń wskazanych w pkt 3) - 6), kwestionariusz osoby ubiegającej się i przyjęcie do pracy pkt. 7), zgoda na przetwarzanie danych osobowych, klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Szamotułach Biuletyn Informacji Publicznej: Nabory na stanowiska urzędnicze - Sąd Rejonowy w Szamotułach
Zgłoszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje należy przesłać na adres: Sąd Rejonowy w Szamotułach, ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły lub złożyć bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Szamotułach, III piętro, p. 406 do dnia 30 grudnia 2025 r. (za datę złożenia dokumentów, uznaje się datę ich złożenia w siedzibie Sądu, a w przypadku gdy zostały one nadesłane drogą pocztową - datę stempla pocztowego).

opublikowano: 2025-12-16
ostatnia aktualizacja: 2025-12-17
Komentarze
Polityka Prywatności