Numer oferty: StPr/25/1868
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: FIŃSKA 5, 72-602 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
- przygotowuje dokumenty do udzielenia zamówienia publicznego na modernizację i remonty taboru pływającego oraz maszyn i urządzeń w celu wykonywania ich zgodnie z zaleceniami wynikającymi z przeglądów pięcioletnich i rocznych,
- dokonuje przeglądów urządzeń i sprzętu znajdującego się na jednostkach pływających celem zapewnienia bezawaryjnej ich pracy i gotowości technicznej,
- prowadzi nadzór techniczny nad remontami i pracami konserwacyjno remontowymi taboru pływającego w celu sprawdzenia poprawności wykonania tych prac zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami bhp i ochrony środowiska,
- wystawia dowody RW, MM w zakresie prowadzonych spraw w celu prowadzenia właściwej gospodarki magazynowej,
- dokonuje zleceń, prowadzi ewidencję atestacji sprzętu z jednostek pływających w celu utrzymania prawidłowych dokumentów wymaganych na jednostkach pływających,
- prowadzi sprawy gospodarki paliwowej w zakresie jednostek pływających, zamawia paliwo do urządzeń, maszyn, w celu prawidłowego funkcjonowania,
- sporządza, planuje i realizuje zakupy: narzędzi, części zamiennych w celu zabezpieczenia ciągłości pracy maszyn i urządzeń.
Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie:
https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze,
+ dodatek za wysługę lat - przy spełnieniu wymagań od 5% do 20%.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy służb technicznych żeglugi
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z remontami statków,
- znajomość procesów remontów statków, procedur,
- znajomość prawa zamówień publicznych,
- znajomość podstaw budowy statków,
- znajomość obsługi komputera,
- obsługa pakietu Office,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Doświadczenie zawodowe:
- co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z remontami statków.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe o kierunku mechanicznym,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w administracji,
- dyplom na poziomie zarządzania mechanik okrętowy,
- znajomość przepisów PRS.
Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie:
https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
NIP: 8520409053
REGON: 000145017
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: STEFANA BATOREGO 4, 70-207 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna CHODKOWSKA
Nr telefonu: 91 4403513-540
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie:
https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon