Numer oferty: StPr/25/0943
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ALEJA 1 GO MAJA 5A, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) prace biurowe i kancelaryjne,
2) protokołowanie na posiedzeniach i rozprawach,
3) obsługa systemów informatycznych,
4) redagowanie pism,
5) archiwizowanie akt,
6) wysyłka pism procesowych, orzeczeń, zarządzeń,
7) segregacja korespondencji wpływających do wydziału,
8) obsługa sprzętów biurowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostały średni personel z dziedziny prawa i pokrewny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- pełna zdolność do czynności prawnych
- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (przeciwko kandydatowi nie może być również prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe)
- zdany egzamin maturalny
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- nieposzlakowana opinia
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- wysoki poziom kultury osobistej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym biegłego pisania na komputerze, znajomość technik biurowych
- doświadczenie zawodowe w zakresie biurowości sądowej
- umiejętność samodzielnej oraz zespołowej pracy
- komunikatywność, odporność na stres
Inne wymagania: Wybrana osoba otrzyma propozycję zatrudnienia w ramach umowy o pracę na czas określony tj. 6 miesięcy. W okresie tym zobowiązana będzie do odbycia stażu urzędniczego, po zakończeniu którego w przypadku pozytywnej oceny i opinii będzie miała możliwość podpisania umowy na czas nieokreślony. Planowana data zatrudnienia na ww. stanowisku od 01 lutego 2026 r.
W ramach dodatkowych świadczeń oferujemy:
- dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Konkurs zostaje przeprowadzony w oparciu o rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U.2014.400 t.j.).
Z klauzulą informacyjną sporządzoną na podstawie przepisów RODO można zapoznać się na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Szamotułach. Do wymaganych dokumentów należy dołączyć ewentualną zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadkach w niej opisanych.
UWAGA! Dyrektor Sądu może odwołać bieg procedury naboru na każdym etapie jej prowadzenia bez podania przyczyny.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Sąd Rejonowy Szamotuły
NIP: 7871789709
REGON: 000324116
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ALEJA 1 GO MAJA 5A, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) zgłoszenie o przystąpieniu do naboru, adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego w Szamotułach,
2) CV z informacją o przebiegu zatrudnienia podpisane przez kandydata,
3) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych w rekrutacji,
7) kwestionariusz osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy,
8) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
9) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i dodatkowe kwalifikacje.
Dokumenty wymienione w punktach 1) 7) wymagają własnoręcznego podpisu, dokumenty wymienione w punktach 8) i 9) wymagają potwierdzenia przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz załączniki tj.: wzory oświadczeń wskazanych w pkt 3) - 6), kwestionariusz osoby ubiegającej się i przyjęcie do pracy pkt. 7), zgoda na przetwarzanie danych osobowych, klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Szamotułach Biuletyn Informacji Publicznej: https://szamotuly.sr.gov.pl/druki-do-pobrania,m,m2,168,265,270
Zgłoszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje należy przesłać na adres: Sąd Rejonowy w Szamotułach, ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły lub złożyć bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Szamotułach, III piętro, p. 406 do dnia 30 grudnia 2025 r. (za datę złożenia dokumentów, uznaje się datę ich złożenia w siedzibie Sądu, a w przypadku gdy zostały one nadesłane drogą pocztową - datę stempla pocztowego).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta