Data ważności ogłoszenia: 29 grudnia 2025 (poniedziałek)

Audytor wewnętrzny - Mielno, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-12-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pracodawca: Urząd Miejski w Mielnie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/2053

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa;
2)realizacja zadań audytowych wynikających z planu audytu;
3)ocena systemu kontroli i zarządzania w urzędzie w ramach realizacji zadań audytowych wynikających z planu;
4)sporządzanie sprawozdania z realizacji zadań audytowych;
5)sporządzanie sprawozdania z wykonania rocznego planu audytu;
6)przekazywanie Burmistrzowi rocznych planów audytu i sprawozdań z ich realizacji oraz wymaganych informacji Ministerstwu Finansów w terminach i na zasadach wskazanych
w obowiązujących przepisach prawa;
7)pełnienie funkcji doradczej przyczyniającej się do usprawnienia funkcjonowania Urzędu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.125
Liczba godzin pracy w tygodniu: 5.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 656,25 do 1 287 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze wg kat.XV-XVIII od min.656,25 do max. 1287 zł + dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: audytor / kontroler
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1.Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak karania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe;
6) minimum 3 lata stażu pracy;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
8) posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
b) złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
c) uprawnienia biegłego rewidenta, lub
d) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych;
9) znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej,
w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości,
o pracownikach samorządowych, o gospodarce komunalnej, o gospodarce nieruchomościami,
o finansowaniu zadań oświatowych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego;
10) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
predyspozycje osobowościowe: umiejętność analitycznego myślenia, oceny stanu faktycznego
i formułowania zaleceń, komunikatywność, samodzielność, systematyczność, umiejętność organizowania własnej pracy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Mielnie
NIP: 6691021952
REGON: 000545455
Krótki opis działalności gospodarczej: urząd gminy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: godziny pracy ustalane indywidualnie, 1/8 etatu, umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy

opublikowano: 2025-12-17
Komentarze
Polityka Prywatności