Numer oferty: StPr/25/4792
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: JERZEGO PLEŚNIAROWICZA 5/2, 35-117 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, obsługa płac i wynagrodzeń, współpraca z klientami oraz urzędami (PIT-11, PIT-4R, DEKLARACJE ZUS, PFRON, PPK i inne), przygotowywanie dokumentacji do kontroli, współpraca z zespołem księgowym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: rodzaj umowy do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane doświadczenie - min. 1 rok na stanowisku kadrowej w biurze rachunkowym, pełna znajomość kadr, płac i ubezpieczeń, znajomość programów Płatnik, Comarch ERP Optima, MS Office
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8133739760
REGON: 36666413300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: JERZEGO PLEŚNIAROWICZA 5/2, 35-117 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 608 582 477
E-mail: a.kurpiel@ak-office.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail