Data ważności ogłoszenia: 30 grudnia 2025 (wtorek)

Referent (stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy zewnętrznych) - Piątnica Poduchowna, podlaskie

Data dodania: 2025-12-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Pracodawca: Urząd Gminy Piątnica
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0889

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, powiat: łomżyński, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogłoszenie - nabór na stanowisko urzędnicze na czas zastępstwa nieobecnego pracownika w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych (SO.2110.4.2025).
Wykaz zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej 50 000 zł netto oraz powyżej 130 000 zł netto zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
2. Realizacja zadań w ramach funduszu sołeckiego,
3. Sporządzanie dokumentacji postępowań, w tym SWZ, projektów umów, protokołów oraz korespondencji z wykonawcami.
4. Obsługa komisji przetargowej i przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta dotyczących zamówień publicznych.
5. Monitorowanie programów pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł finansowania zewnętrznego.
6. Współpraca przy pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na zadania Gminy Piątnica.
7. Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
8. Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, przygotowywanie analiz
i sprawozdań z zakresu działania stanowiska.
9. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, informacji niejawnych oraz zasad bezpieczeństwa informacji.

* Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Piątnica.
* Ogłoszenie o naborze dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piątnica: https://bip.gminapiatnica.pl/ogloszenia/konkursy/5132-ogloszenie-nabor-na-stanowisko-urzednicze-na-czas-zastepstwa-nieobecnego-pracownika-w-wydziale-inwestycji-i-zamowien-publicznych-so-2110-4-2025
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.04.2027
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 do 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: ; Planowany okres zatrudnienia: od 1 stycznia 2026 r. do dnia 30 kwietnia 2027 r., z możliwością przedłużenia w przypadku dalszej nieobecności pracownika zastępowanego. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika; stanowisko referent; praca w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat); wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych; praca w budynku Urzędu Gminy Piątnica oraz na terenie gminy Piątnica; budynek nie przystosowany do osób niepełnosprawnych; stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy na stanowisku; bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych.* Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu listopadzie 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Piątnica był wyższy niż 6%.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • Prawo Zamówien Publicznych
  • Obsługa komputera

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Do konkursu może przystąpić kandydat, który spełnia następujące wymagania zawiązane ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. Niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykształcenie wyższe. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi. Znajomość zasad pozyskiwania funduszy zewnętrznych, w szczególności środków UE. Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office. Posiadanie prawa jazdy kategorii B i praktyczna umiejętność prowadzenia pojazdów.
Wymagania dodatkowe: Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w obszarze zamówień publicznych. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Umiejętność organizacji pracy własnej, komunikatywność, rzetelność oraz umiejętność pracy w zespole.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Piątnica
NIP: 7181671232
REGON: 000542296
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://gminapiatnica.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, powiat: łomżyński, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krzysztof Ryszard Kozicki
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: *Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV);
2. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata;
3. podanie o przyjęcie do pracy - list motywacyjny podpisany przez kandydata;
4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego (zaświadczenia, certyfikaty), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
6. kserokopie świadectw pracy poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych, o posiadaniu kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, podpisane przez kandydata;
8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego,
9. klauzula informacyjna, podpisana przez kandydata.
*Informacje dodatkowe:
1. Zatrudnienie następuje na zastępstwo za nieobecnego pracownika.
2. Planowany okres zatrudnienia: do 30.04.2027 r., z możliwością przedłużenia w przypadku dalszej usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
3. Dodatkowe informacje i wyjaśnienia w sprawie konkursu można uzyskać po nr tel. 86 2152160 (Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych).
* Termin składania ofert: do dnia 30 grudnia 2025 r. do godz. 10:00.

* Miejsce i sposób składania ofert:
1. Osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Piątnica pokój nr 8, Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53;
2. Pocztą na adres Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, z dopiskiem na kopercie "Nabór na czas zastępstwa nieobecnego pracownika w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Piątnica".

*KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna.
2. Została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych (inspektor ochrony danych), adres e-mail: ochronadanych@gminapiatnica.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
1). rekrutacji pracowników: przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, rozpatrywania kandydatur i wyboru kandydata na wolne stanowisko pracy;
2). archiwizacji dokumentacji.
4. Podstawami prawnymi przetwarzania danych osobowych w powyższych celach są:
1). obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b rozporządzenia) wynikający z Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
2). prawnie uzasadniony interes administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia), którym jest potwierdzenie i udokumentowanie podawanych przez Panią/Pana danych osobowych i jest oparty na art. 22(1) § 5 Kodeksu Pracy i został szczegółowo opisany w ogłoszeniu oraz regulaminie naborów.
3). w zakresie, w jakim podaje Pani/Pan w dowolnej formie i z własnej inicjatywy dodatkowe dane osobowe, inne od zakresu wymaganego przez przepisy prawa i na formularzach umieszczonych w dokumentacji naboru, podstawą przetwarzania jest udzielona przez Panią/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a rozporządzenia oraz przepisy art. 22(1a-1b) Kodeksu pracy).
5. Niepodanie tego typu danych lub późniejsze wycofanie zgody na ich przetwarzanie, nie może być podstawą niekorzystnego Pani/Pana traktowania a także nie może powodować wobec Pani/Pana jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych, dostawcom systemów informatycznych i usług IT, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w przypadku prowadzenia korespondencji.
7. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu (informacja o wyniku naboru).
8. Pani/Pana dane osobowe w zakresie dokumentacji aplikacyjnej będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od daty zakończenia naboru (dla osób niezatrudnionych) lub do momentu wycofania zgody (dla zakresu objętego zgodą).
9. W przypadku zatrudnienia dokumentacja z naboru zostanie włączona do Pani/Pana akt pracowniczych i będzie przechowywana zgodnie z przepisami prawa.
10. Okres przechowywania może zostać przedłużony w indywidualnych przypadkach w celach związanych z ustalaniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń.
11. Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie oraz opublikowanie na stronie https://bip.gminapiatnica.pl przez okres co najmniej 3 miesięcy (wymóg art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych).
12. Dane tworzące akta sprawy, tworzone przez administratora zgodnie z przepisami prawa (w szczególności protokoły z naboru), przechowywane będą przez okres co najmniej 5 lat od momentu zakończenia sprawy. Po upływie tego okresu akta sprawy będą podlegać ekspertyzie ze względu na ich charakter, treść i znaczenie. Na tej podstawie nastąpić może zmiana okresu przechowywania dokumentacji, włącznie z uznaniem jej za materiały podlegające wieczystemu przechowywaniu w Archiwum Państwowym.
13. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
14. W zakresie objętym zgodą na przetwarzanie, ma Pani/Pan prawo do jej wycofania w dowolnym momencie, wysyłając email nad adres: ochronadanych@gminapiatnica.pl lub pocztą na adres Administratora Danych Osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
15. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Podanie danych w wymaganym zakresie jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie pozostawienie Pani/Pana aplikacji bez rozpatrzenia.
16. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

* Ogłoszenie o naborze wraz z wymaganymi załącznikami dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piątnica, link: https://bip.gminapiatnica.pl/ogloszenia/konkursy/5132-ogloszenie-nabor-na-stanowisko-urzednicze-na-czas-zastepstwa-nieobecnego-pracownika-w-wydziale-inwestycji-i-zamowien-publicznych-so-2110-4-2025
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 30 grudnia 2025 r. , Godziny : do godz. 10:00

opublikowano: 2025-12-17
Komentarze
Polityka Prywatności