Numer oferty: StPr/25/1392
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Bieżąca analiza zużycia mediów oraz ich rozliczanie.
2. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie faktur oraz rachunków za media i opłaty eksploatacyjne.
3. Opracowywanie (merytoryczne) dokumentów finansowych za usługi wykonane przez podmioty zewnętrzne poprzez:
a. weryfikację dokumentu,
b. przekazanie w celu rejestracji do kancelarii Uniwersytetu,
c. opis merytoryczny dokumentu,
d. podział kosztów zgodnie z rozdzielnikami,
e. wpis do systemu dziekanat zgodnie z zamówieniami.
4. Przygotowanie umów i zamówień dla podmiotów zewnętrznych na realizację zadań wynikających z działalności Działu.
5. Prowadzenie rejestrów faktur, umów, zamówień realizowanych przez Dział.
6. Archiwizowanie dokumentów.
7. Ustalanie wskaźników rozliczeniowych za media.
8. Wnioskowanie o wystawienie refaktur z tytułu zużycia mediów przez kontrahentów wynajmujących w obiektach uczelni powierzchnie pod działalność gospodarczą.
9. Analiza kosztów za media zgodnie z zawartymi umowami na dostawy mediów oraz nadzór i kontrola dostaw mediów do obiektów Uniwersytetu.
10. Sporządzanie ewidencji miesięcznych kosztów eksploatacji z podziałem na poszczególne obiekty Uczelni.
11. Sporządzanie rocznego planu wydatków (dostaw, usług, zużycia mediów) oraz sporządzanie w porozumieniu z pozostałymi działami - planu rzeczowo-finansowego.
12. Prowadzenie na podstawie wpływających faktur ewidencji kosztów zgodnie z planem rzeczowo-finansowym w celu kontroli wydatków.
13. Planowanie kwartalnych obciążeń, składanie kwartalnych zamówień na media, itp.,
14. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obejmującym tematycznie działalność jednostki.
15. Sporządzanie korespondencji wychodzącej w zakresie obejmującym tematycznie działalność Działu.
16. Przygotowywanie korespondencji do podpisu Dyrektora Biura.
17. Prowadzenie terminarza spraw, zebrań, spotkań i narad w których uczestniczy Dyrektor Biura.
18. Koordynowanie terminów spotkań w których uczestniczy Dyrektor lub których organizację zleca bez swojego udziału.
19. Przygotowywanie podróży służbowych Dyrektora Biura przygotowanie dokumentów delegacji, rezerwacja noclegów, organizacja spotkań.
20. Przygotowanie oraz obsługi spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Dyrektora Biura.
21. Przygotowanie i wydruk materiałów na spotkania oraz dla Dyrektora Biura.
22. Redagowanie ogłoszeń i komunikatów lub innych treści na Uczelnianą stronę internetową w zakresie działania Działu Administracyjno-Ekonomicznego.
23. Zamawiania materiałów biurowych i spożywczych, gadżetów reklamowych oraz materiałów informacyjnych na potrzeby Działu Administracyjno-Ekonomicznego oraz Dyrektora Biura.
24. Odbieranie, łączenie i generowanie połączeń telefonicznych do i od Dyrektora Biura.
25. Przygotowanie danych do postępowań przetargowych realizowanych przez i na zlecenie Działu Administracyjno-Ekonomicznego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie 4666,00 zł brutto + dodatek stażowy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie - minimum średnie.
Uprawnienia, umiejętności:
Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy (kierowanie zespołem).
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań.
Umiejętność analitycznego myślenia.
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Umiejętność dobrej organizacji pracy.
Umiejętność stosowania i interpretacji dokumentów oraz instrukcji.
Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność w działaniu.
Wysoka kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Uniwersytet Zielonogórski
NIP: 9730713421
REGON: 977924147
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Łasińska
E-mail: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV+ list motywacyjny na: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl z dopiskiem BZNiOU- pracownik administracyjny w dziale Administarcyjno-Ekonomicznym
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail